BindersCCVest Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper jeg blir tilgitt for å bruke forumet til dette, men jeg har vurdert det dit at det er i alles interesse at potensielle kjøpere og andre som få forespørsel om kjøp av deler kan vite om dette. Blir dette helt feil vil jeg be moderatorene å slette posten. Torsdag ble vårt demokamera av typen Olympus E300 stjålet fra vår utstilling i et ubemerket øyeblikk. Betjeningen ekspederte en kunde og sto med ryggen til et åpent glasskap noen sekunder og det var nok. Kameraet hadde påmontert rem og kitobjektiv, samt at batteri sto i. Kameraets serienummer er: 625512146. Tyven er i tyveårene med "skandinavisk utseende". Mine overvåkningsbilder viser en mann rundt 180cm med strikkelue, skjegg, rød hettegenser, grønn/khaki "piratbukse" og sandaler. Han leide på¨en lett overvektig jente også i tyveårene med langt mørk hår. Om noen får tilbud om å kjøpe et slikt kamera privat, ha dette i minne og sjekk serienummer på produktet dere evt. skal kjøpe. De av dere som arbeider i butikk, ha øynene oppe for personer som ønsker å kjøpe lader til kameraet. Takk for oppmerksomheten Mvh Stormarkedssjef Binders CC Vest Lilleakerveien 14 0283 Oslo 22061463 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper dere også rapporterer dette til registeret på foto.no: http://www.foto.no/cgi-bin/kameraregisteret/oversikt.cgi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå