Bleach Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg synes de ikke er noe fine å se på eller noe, men ser det er veldig mange som digger disse kabinettene. Hva er det som gjør disse kabinettene så spesielle? Eller er det bare snakk om smak og behag? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 for folk med god smak er desverre lian li de eneste brukbare kabinettene. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 lian li kabinettene er veldig stilrene og har veldig god kvalitet... mange andre kabinetter har ofte mye lys og annet som mange ikke synes så mye om men disse lian li kabinettene er stilrenne alle sammen og det setter mange pris på.. og ikke minst er kvaliteten super i forhold til mange andre kabinetter som gjerne er av plastikk så er omtrent alle lian li (tror jeg) av stål eller alluminium. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 for folk med god smak er desverre lian li de eneste brukbare kabinettene. 6318659[/snapback] :!: Bra ikke alle tenker som deg Lian Li, er som svirre sier, stilrene, og for det meste av aluminium. men seserr: Har du noen gang TATT/SETT Silverstoen eller Gigabyte sine kabbinetter? disse oser nesten like mye av kvalitet vil noen si, for meg er dem like gode som lianli... på hver sin måte. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) -Stilrene kabinetter -Solide, bra kvalitet -Tilrettelagt for kjøleløsningner (både for vann og luft) Endret 17. juni 2006 av espennyh Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Sexy cases for sexy people Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Sexy cases for sexy people 6325475[/snapback] Eh, joda. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Fordi alle andre produsenter ikke klarer å holde seg, men må legge til minst en fancy detalj. Joda, det finnes enkelte unntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå