b-real Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 http://tinyurl.com/psrxh Noen som har noen motsettninger til hvorfor jeg ikke burde gå for denne bilen? Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Altfor myk å kjøre. Svake forstillinger, er det utbedret? Egentlig ikke en så sterk motor i original tilstand. Enten så er det svake støtdempere eller så er overhenget for langt foran, da fronten som ofteste tar ned i fartsdumper, selv ved lav hastighet. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 statistisk sett så er det mye feil med oppheng og elektronikk i disse bilene, men motoren er en evig sliter så lenge du ikke finner på for mye sprell med den. ellers vær varsom mot varsel lamper i kontrollpanelet, selv om selger sier at det er billig å fikse, så er det IKKe alltsid slik... bare spørr meg, jeg har en 98 passat 1.9 tdi som har blitt kosta på utallige kroner, mener at jeg nærmer meg 60,000 et elelr annet. TIPS: kjøp en annen bil helst japansk eller svenskt, eller får en passat som ER produsert i år 2000 eller senere disse bilene har like få feil som toyota avensis, dette er sett utifra statestikker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Altfor myk å kjøre.Svake forstillinger, er det utbedret? Egentlig ikke en så sterk motor i original tilstand. Enten så er det svake støtdempere eller så er overhenget for langt foran, da fronten som ofteste tar ned i fartsdumper, selv ved lav hastighet. 6318670[/snapback] Motoren holder i evigheter for meg. Min pappa har samme bilen bare stasjonsvogn og jeg er storfornøyd med den. Vet at forstillingen er et kristisk spørsmål på VW biler. Det har det alltid vært. Min nåværende bil VW jetta byttet forstilling og det kom på 12.000kr...en koselig fornøyelse mao.. statistisk sett så er det mye feil med oppheng og elektronikk i disse bilene, men motoren er en evig sliter så lenge du ikke finner på for mye sprell med den. ellers vær varsom mot varsel lamper i kontrollpanelet, selv om selger sier at det er billig å fikse, så er det IKKe alltsid slik... bare spørr meg, jeg har en 98 passat 1.9 tdi som har blitt kosta på utallige kroner, mener at jeg nærmer meg 60,000 et elelr annet. TIPS: kjøp en annen bil helst japansk eller svenskt, eller får en passat som ER produsert i år 2000 eller senere disse bilene har like få feil som toyota avensis, dette er sett utifra statestikker. 6320127[/snapback] Det med elektronikken var ny for meg, takker for advarselen. Disse utgiftene, er det bare elektronisk dilldall som har gått istykker da og som du har brukt 60K på? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 60k, da tenker jeg i baner reg.reim brudd osv..... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Forstillingsproblemene på slutten av 90-tallet, ble ikke de fleste bilene forbedret etter at problemet ble oppdaget? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 De aller fleste bilene er kvitt forstillingsproblemet ja Lenke til kommentar
moestue Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kjøp deg Volvo 240 Du får et godt eksemplar til 20k, og så bruker du resten på trim og styling Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gå ned på motorstørrelse/utstyr, og kjøp en 2000 modell eller nyere, da de fleste "barnesykdommene" var kurert. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Gå ned på motorstørrelse/utstyr, og kjøp en 2000 modell eller nyere, da de fleste "barnesykdommene" var kurert. 6337298[/snapback] Nei ikke noe moro det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå