Gå til innhold

Spillverket.no: Pick up the pace boys!

Anbefalte innlegg

Hei, dere har en grei side, litt mye pc for min smak, men sånn er nå det. Min innvending er at dere bruker meget lang tid på å legge ut nye artikkler, er dette et hobby prosjekt eller er det butikk. Hvis dere driver hobby skjønner jeg det men hvis dette er jobbene deres må dere få opp farta og legge ut minst 2 anmeldelser hver dag syns nå jeg da :):dribble::dribble:

Når det gjelder GOW replyen min som fikk meg utestengt, var det ikke meningen at noen skulle bli lei seg :cry: , jeg bare sa hva jeg mente.

Det blir litt sånn som statens sauebonde politikk, bare fordi 3 bønder har sau i skauen skal man drepe ulv, selv om en hel verden mener at det er galt :D

Endret av Menton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øhh.. Bygger ikke siden på spill da? Det kommer riktig nok ikke så mange anmeldelser fra ps og x-box, men eg ville da si at PC`en er det dominerende for tiden når det gjelder spill, så det skulle ikke forundre meg om at det er grunnen til at det er et flertall av pc spill omtaler

(kanskje det ble litt rot innimellom der oppe. tsk tsk)

Lenke til kommentar

Kommer jo ikke bra spill til PS2 (osv), så det er vel helt naturlig at de skriver mere om PC som faktisk har noe å stille opp med.. vurderer faktisk å legge`n på hylla, og ta fram en gammal SNES :w00t:

Ble du utestengt? :hmm:

*** Tekst kun ment for å provosere moderatorer er fjernet -- TST ***

Lenke til kommentar

Hvordan skal man anmelde to spill om dagen når det slettes ikke er to spillanseringer per dag? Logikk? Gamer er geniale på omtalene sine, dog litt trege - men man må balansere det. Litt kjappere nyheter hadde gjort susen, litt sent å komme med noe på mandag kl. 15 når det kom ut på fredagen.

Uansett om det forandres noe i en hvilken som helst retning eller ikke, er Gamer standarden vi andre må prøve å leve opp til.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man anmelde to spill om dagen når det slettes ikke er to spillanseringer per dag? Logikk? Gamer er geniale på omtalene sine, dog litt trege - men man må balansere det. Litt kjappere nyheter hadde gjort susen, litt sent å komme med noe på mandag kl. 15 når det kom ut på fredagen.

6326942[/snapback]

Det synes jeg ikke. Må man absolutt kjøpe spillet på fredagen finnes det alltids andre sider. Og man kan alltids ta en sjanse -vurdering utifra hvordan du tror spillet er og se på om det er et type spill som du liker. Så jeg synes ikke at det er så grådig sent om det kommer ut tre dager etter lansering, når attpåtil to av dem er "fridager" for gamer.no.

Dessuten er det ikke alltid gamer.no får spillet i tide, før lansering, fra utviklerne til å klare å bli ferdig med en velformulert og velskrevet omtale i tide.

En uke er dog for lenge synes jeg, men selv da må man huske på at man trenger tid på å skrive en god omtale, dessuten kan det også være at de ikke har fått noe spill tidsnok til å bli ferdig da heller og det kan også hende at gamer.no ikke kommer til å anmelde spillet.

Lenke til kommentar
Jeg prater jo om nyheter, da.

6328725[/snapback]

Ok, sorry, tolket litt feil ;)

Men samtidig er det jo ikke sikkert at gamer.no klarer å oppdage ting så tidlig. Men her kan jo vi brukere hjelpe til. Du kan sende en mail til [email protected] og sørge for at de hvertfall vet noe om det. Dessuten kan det ta litt tid å skrive nyheter også og hente opp gode nok kilder så det er jo ikke sikkert at de rekker alt så tidlig, hva gjelder nyheter heller. De har jo vanlige liv og behov de også ;) .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...