Gå til innhold

Telefon som kan lagre SMS/MMS til minnekort?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny telefon, men det som irriterer meg er begrensningene på SMS som ligger på alle telefonene jeg har hatt så langt... Noen som vet om telefon som kan lagre SMS-meldinger til minnekortet?

Og skjønner heller ikke hvorfor ingen (?) telefoner kan ta backup av telefonen til minnekortet. Av telefonlister, kalender og slike ting....

Noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal kjøpe meg ny telefon, men det som irriterer meg er begrensningene på SMS som ligger på alle telefonene jeg har hatt så langt... Noen som vet om telefon som kan lagre SMS-meldinger til minnekortet?

Og skjønner heller ikke hvorfor ingen (?) telefoner kan ta backup av telefonen til minnekortet. Av telefonlister, kalender og slike ting....

Noen som kan hjelpe meg?  :)

6318534[/snapback]

Hey

På symbian60 mob til Nokia som har minnekort kan du bruke minnekort som lagringsplass og da kan du ha veldig mange meldinger på det

Lenke til kommentar

SE Pxxx lagrer internt med har plass til ca 1000 meldinger (P800 greier mer). De kan også ta backup og lagre backup-en på minnekortet, men da må du ta backup-en på en PC og overføre den til minnekortet. Har ennå ikke sett en eneste mobiltelefon som tar backup direkte på minnekortet. Problemet med det er at du erstatter systemfilene som er i bruk på telefonen og da forsvinner filene som gjennopretter backup-en og hele telefonen krasjer. Blir som å formatere en HDD der operativsystemet ligger uten å formatere fra noe eksternt som CD o.l.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at det skal være umulig å ta backup av filene på telefonen... Har da både PDA og PC der jeg kan ta full backup mens maskinen går.

På PDA'en legges hele backupen inn i en fil på minnekortet som er eksekverbar. Så en slipper å ha installert noe backup-program for å kjøre tilbake backupen.. :-)

Endret av jornl
Lenke til kommentar

Som regel ikke langt til en PC nei.... :)

PDA'en kjører backupen på chedule da... Og tar vare på 3-backuper, i fall det er noe galt med en av de.... (Sprite backup heter programmet)...

Forskjellen på en PDA og en mobil er vel ikke hårreisende... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...