Sigmund_Freud Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Skulle svare på en tråd om FM-sender til SE og tenkte jeg bare skulle søke opp en av de sikkert fem andre trådene om dette, men nei, søk ga meg bare en feilmelding. Normalt føler jeg søk ikke finner det jeg leter etter, men i dag finner jeg altså bare en feilmelding. Irriterende. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Og når det funker er det omtrent den verste søkeprogrammet jeg har sett. Det er en utrolig merkelig sortering av relevante artikler, og artikler om alt annet enn hva jeg ønsker kommer _alltid_ først. Det er f.eks. ikke riktig at om man søker på Nokia 6280 skal testen først komme etter mange sider med urelevante nyheter som bare inneholder ordet 6280 inni seg. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) EDIT. --- post slettet --- Endret 16. juni 2006 av Xpi Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sorry, jeg som nok en gang svarer for fort. Jeg snakket om amobil-søket, ikke forum-søket. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Heisann Her har det visst skjedd en glipp i utrullingen av den nye designen vår. Har satt drift på saken, så problemet burde være løst i løpet av kort tid. Er for øvrig enig i at forumsøket er veldig upresist. Dessverre er dette noe en tredjepart står for (InvisionBoard), så det er ikke all verdens vi kan gjøre med det. Når det gjelder artikkelsøket, så jobber vi med et nytt søk. Dagens løsning er flere år gammel, og høyst moden for utskiftning. Målet vårt er å få til et multisøk, som både søker gjennom artikler, bruktmarked, forum og prisguide. Ikke minst skal det være mulig å søke -både- etter relevans og dato. Dette burde vi ha klart i løpet av høsten. Ellers takk for tilbakemeldinger og tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå