raysv Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Jeg har sett mange TVer merket med "HD-ready" som ikke er HDTV (gjerne fra Elkjøp osv.). Noen TVer har også oppgitt oppløsning på 1024x1024. Men det må da være feil, eller så er pixelene veldig avlange?? *glede seg til SED* 6321600[/snapback] Det gjør jeg også. 6321924[/snapback] Er nok veldig mange TV'er som har en nativ oppløsning på 1024x1024, alle som bruker ALiS paneler har dette, og ja pikslene er faktisk avlange Merker som bruker dette er blandt annet Philips, Hitachi, Sony, Thomson og Loewe, så dette er altså ingen feil Har du sett merket på disse elkjøp på selve TV'en, eller i annonsen? Står de på TVen så er vel tven mest sannsynligvis HD, at elkjøp og expert osv har feilmerket varen sin i annonsen har skjedd mer enn 1 gang. menne holder jo at tven klarer å vise 720 linjer for å få HD ready standarden, og det gjør man jo fra 1024*768 og oppover PS: SED har jeg sett i action, og det er helt rått, bare så jævlig synd at det er så lenge til Hvertfall kommer det til å føles ut som en evighet. Endret 17. juni 2006 av warelf Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Altså. Hvis en kabel står i spenn, så har du gjort noe feil i utgangspunktet. Jeg kan aldri tenke meg at det er noen interne PC-kabler som er spesifiserte for spenn, og det er ikke ønskelig i noe tilfelle. Du får ransake deg selv, og ikke kablene. Har du så mye spenn på en SATA-kabel at den detter ut, så er det altfor mye uansett. Det skal faktisk litt til (i alle fall i min erfaring). warelf: Hvor har du fått med deg SED? Skulle gjerne likt å sett det i levandes live selv, det virker som en særs attraktiv teknologi. Endret 17. juni 2006 av CAT-scan Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 ja, hvor var det du fikk sett SED warelf? Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Lurer på hvordan utviklingen på de tre grensesnittene kommer til å gå for seg. En har jo i dag mest av Analog (D-Sub) og DVI på flatskjermer. Hvilket grensesnitt er billigst for produsentene å implementere av DVI og HDMI? Er det noen som tør å spå når den analoge (D-Sub) kontakten forsvinner ut av markedet? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 DVI er billigere å implementere enn HDMI, da signalet er det samme (for bildet) bare at HDMI har kopibeskyttelse som koster ekstra både i implementasjon, og i lisenspenger... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noen som har noen formening om når denne kommer inn i norske butikker, den ser ganske bra ut. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå