Falkers Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Sitter i skrivende stund med en godt slitt funch surface 1030 musmatte hvor eg alltid har brukt den "glatte/fine" siden av matten, men nå altså er den litt vell mye slitt og kunne tenkt meg en ny og bedre musmatte om det finnest da. Noen som har gode forslag til best musmatte for en low-mid sense gamer som bruker Logitech MX518 og spiller RTCW: Enemy Territory ? Noen eg vurderer men er usikker: fUnc Comp. Mousing sUrfaces, F10.s, 14", smooth Icemat Black 2nd Edition Musmatte i Sort Glass Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Eg bruker corepad-eyepad. Og er fornøyd,god glatt matte. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har den icemat'en du viser til i blå, og er veldig fornøyd. Funker perfekt med min mx510! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kjøp Q-pad LowSense eller MidSense. Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Takker for svar Eg bestilte Icemat og håper poborsky vet hva han snakker om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå