Theoneask Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei. Eg har no komt opp i Norsk munntlig vk2. Der vi skal halde 15 foredrag, og resten 15 min er spørsmål om litteratur generelt. Tema: Nynorsk lyrikk. Oppgåve: Du skal halde eit foredrag som presenterer nynorsk lyrikk frå Ivar Aasen og fram til om lag 1970. Ta utgangspunkt i minst tre dikt som karakteriserer ulike perioder i den nynorske lyrikktradisjonen. Eg tenkte då og ta eit dikt frå Aasen, eit dikt frå ein forfattar skreve rundt 1900-talet og eit dikt frå ein forfattar skreve rundt 1970. Alle forfattarene må so klart vere nynorske. Eg har og tenkt å gå litt innpå forskjellen mellom nynorsk og bokmål litteratur perioder. Vise at bokmål låg foran nynorsk. Noken flerie som kan gje meg tips gjerne linker, all mulig hjelp til at eg skal få dette til. Vennligst kom med det. Gjerne og tips til kva eg bør lese mest på ang litteratur. Tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Bump? Har eksamen på mandag, ting haster litt.. Ingen andre som har komt opp i det samme eingang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå