sonne Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 hallo jeg har mitt headset kobla til pc høytalerne. jeg spiller en den wolf mp hvor teamspeak/gamevoice er viktig. kan jeg kjøpe meg et headset med mikrofon og koble dette på høytalerene. vil mikrofonen funke da? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Eh..du må selvsagt koble mikrofonen på mikrofon-inngangen for at den skal virke. Lenke til kommentar
sonne Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 men mikrofonen er på headsete....... http://www.komplettdata.no/k/ki.asp?action...11&GrpID=5&s=pl [ Denne Melding var redigert av: sonne på 2002-10-11 23:12 ] Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Headsettet har to jack plugger i enden av ledningen. En til input og en til output. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 I enden av ledningen er det en grønn plugg, og en rosa/orange... Du må plugge inn begge to. Den grønne i det grønne hullet på lydkortet, og den rosa/orange i det rosa/orange hullet (rett ved siden av det grønne hullet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå