Onkel Morris Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har nettopp shoppet et gefroce 6600gt 256 mb...til rundt tusenlappen. Men når jeg kjører Age of Empires 3, så henger det liksom litt igjen, for eksempel når jeg fører musa over kartet og bildet forflytter seg. Skal ikke geforce 6600gt takle age of empires 3? jeg har ikke orginal cd, men en nedlastet versjon, bruker deamon tools. Hva kan være årsaken til at det ikke flyter helt bra? Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har nettopp shoppet et gefroce 6600gt 256 mb...til rundt tusenlappen. Men når jeg kjører Age of Empires 3, så henger det liksom litt igjen, for eksempel når jeg fører musa over kartet og bildet forflytter seg. Skal ikke geforce 6600gt takle age of empires 3? jeg har ikke orginal cd, men en nedlastet versjon, bruker deamon tools. Hva kan være årsaken til at det ikke flyter helt bra? 6317975[/snapback] Annen hardware? Hadde 6600GT 128 selv før, og AOE3 fløt fint på det. Merka liten forskjell opp til 7800GTX for å si det sånn. Vil vel tro at det er noe annet enn kortet som gjør det. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Har nettopp shoppet et gefroce 6600gt 256 mb...til rundt tusenlappen. Men når jeg kjører Age of Empires 3, så henger det liksom litt igjen, for eksempel når jeg fører musa over kartet og bildet forflytter seg. Skal ikke geforce 6600gt takle age of empires 3? jeg har ikke orginal cd, men en nedlastet versjon, bruker deamon tools. Hva kan være årsaken til at det ikke flyter helt bra? 6317975[/snapback] Hvis jeg var deg ville jeg ringt/mailet Microsoft Support. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Med mitt GeFORCE 6500 så virker det spillet utmerket =) så er nok ikke skjermkortet som er årsaken til at det ikke virker som det skal! Har heller ikke orginal versjon, men har ingen problemer med og spille det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Broren min har et 6600GT. Han spiller AoE III uten problemer på full grafikk og greier. Har du trådløs mus kan kanskje dette være problemer -dårlige batterier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå