abene Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Grunnleggeren av Micrisoft har bestemt seg for å slutte som formann i selskapet i 2008. Han ønsker å prioritere humanitært arbeid. Les mer Lenke til kommentar
Count Mordheim Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Dette kan jo bli spennende, men tror ikke det kommer til og bli så store forandringrer egentlig... la oss bare håpe at arvtageren er litt mer open minded Lenke til kommentar
O.J Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jøss, litt ovrerraskende. Men man må jo gi seg en gang. håper han Ozzie kan sakene sine når han blir formann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra. Selv om mange kun ser på Gates som en programvaremann i milliardærklassen, er han svært godt bereist med å ta vare på samfunnet rundt seg. Blant annet har han donert store summer til humanitære organisasjoner. En trivelig kar i kaffe & kake parties tipper jeg, og det tyder jo på at det blir mer av det på den karen i fremtiden. Endret 16. juni 2006 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Det skal jo sies at selv om han overlater tittelen som sjefsprogramvarearkitekt, vil han fremdeles være styreformann og den største aksjonæren. Så helt borte blir han jo ikke... Edit: Ihvertfall om man skal tro digi.no... Endret 16. juni 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hmm... Da kan jeg skrive en liten tekst om dette og da Slik jeg gjorde da Mao Zedung tok kvelden - 'En epoke er over'.. hehe Lenke til kommentar
adnan Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Oj hva skal han leve av nå? heheh Synes GAtes gjør en utrolig jobb og bryr seg om medmenesker. Mange som sitter med penger blir helt blinde om hva som skjer rundt dem. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg lurer veldig på hvordan Ray Ozzie er. Hvillken bedriftskultur han er tilhenger av. Noen som vet? (Enda godt ikke Steve Ballmer skulle ta over) Bilde Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra. Vi merker neppe en eneste plass at Bill Gates slutter I ett så stort selskap vil ikke en mann fra/til bety veldig mye, selv om det er snakk om en av sjefene. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Oj hva skal han leve av nå? heheh Synes GAtes gjør en utrolig jobb og bryr seg om medmenesker. Mange som sitter med penger blir helt blinde om hva som skjer rundt dem. 6318168[/snapback] Hva han skal leve av? I tillegg til å fortsatt sitte på fete aksjer i MS, er det en gullgruve å drive humanitært arbeid. Milliarder på milliarder. Gates satser på å ta over verden og sette enda større fotspor etter seg enn hva allerede er tilfelle. Litt overdrevent med å ta over verden, men i en forstand så kan det vel forståes. Endret 16. juni 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra. Vi merker neppe en eneste plass at Bill Gates slutter I ett så stort selskap vil ikke en mann fra/til bety veldig mye, selv om det er snakk om en av sjefene. 6318212[/snapback] Nei, kanskje ikke... men hadde man merket om han ikke hadde startet Microsoft? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Oi, kanskje vi får en skiftning i hvordan M$ ser ut i fremtiden. Blir rart, selv om det blir også bra. Vi merker neppe en eneste plass at Bill Gates slutter I ett så stort selskap vil ikke en mann fra/til bety veldig mye, selv om det er snakk om en av sjefene. 6318212[/snapback] Bill Gates er ikke bare en mann, han er jo et geni. Synd at en så stor man skal slutte, trodde han skulle jobbe til jeg var 80, om ca 60 år da. Tror nokk selskapet vil merke at Bill Gates forsvinner sakte men sikkert. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) open minded ok? til å være en av verdens rikeste er jeg direkte imponert over hvor godt han har bena plantet på jorden og hvor "open minded" han er I forhold til feks Donald Trump-Peter Stordalen "typen" Endret 16. juni 2006 av simalarion Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Slutter før neste Windows slaktes Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 open minded ok? til å være en av verdens rikeste er jeg direkte imponert over hvor godt han har bena plantet på jorden og hvor "open minded" han er 6318271[/snapback] Tror Count Mordheim refererte til Microsofts holdning til lukkede formater og holdningen om at Microsoftprodukter bare skal virke med Microsoftprodukter, ikke nødvendigvis personen Bill Gates' syn på verden. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg lurer veldig på hvordan Ray Ozzie er. Hvillken bedriftskultur han er tilhenger av. Noen som vet? 6318202[/snapback] Han utviklet i hvert fall Lotus Notes vis det sier deg noe. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Tror Count Mordheim refererte til Microsofts holdning til lukkede formater og holdningen om at Microsoftprodukter bare skal virke med Microsoftprodukter, ikke nødvendigvis personen Bill Gates' syn på verden. Business? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Business? 6318360[/snapback] Ja, det er klart han tenker business, men det er han da ikke alene om. Men her er vi inne på Microsofts strategi, som selvfølgelig Bill Gates er mannen bak. Og det er denne strategien vi får håpe blir mer open minded (selv om jeg ikke tror det). Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Han har allerede gitt masse penger til humanitært arbeid, han er en ekte helt synes jeg. Han viser at han bryr seg om medmennesker og ønsker å prioritere dette enda høyere, synes det er veldig få milliardærer som gjør dette i like stor grad som Bill.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hva han skal leve av? I tillegg til å fortsatt sitte på fete aksjer i MS, er det en gullgruve å drive humanitært arbeid. Milliarder på milliarder. 6318219[/snapback] Korleis tener du på å drive humanitært arbeide? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå