Gå til innhold

Når jeg brenner DVD tar programmet for mye plass!

Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

Hei!

Jeg har en Plextor PX708A. Kjøpte meg nye DVD plater, Verbatim DVD-R 16X. Jeg skulle bare brenne en PDF fil på under 1 MB på DVD. Men når jeg såg under DVD platen så har den brent over 1 cm på platen fra midten og ut. Altså ganske mange 100 MB, eller over 1 GB! I tillegg så brente den på 4x hastighet. Hvorfor dette?

Er det bare en oppgradering av firmware som skal til? Men jeg tenkte å kjøpe ny brenner, hva er min verdt?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har en Plextor PX708A. Kjøpte meg nye DVD plater, Verbatim DVD-R 16X. Jeg skulle bare brenne en PDF fil på under 1 MB på DVD. Men når jeg såg under DVD platen så har den brent over 1 cm på platen fra midten og ut. Altså ganske mange 100 MB, eller over 1 GB! I tillegg så brente den på 4x hastighet. Hvorfor dette?

Er det bare en oppgradering av firmware som skal til? Men jeg tenkte å kjøpe ny brenner, hva er min verdt?

Takk for svar!

6317809[/snapback]

(8x/4x/12x DVD+RW, 4x/2x/12x DVD-RW, 40x/24x/40x CD-RW)

hvis du ser på spec. så har du svar. du får ikke brent 16X speed, når brenner støtter 4X (DVD-).....

det med plassen, vet jeg ikke. men det er bare å sette plate i brenner/spiller og sjekke hvor mange MB/GB har du.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...