rvenes Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei. Eg prøver å lage ien usb minne pinne til å bli bootbar. Eg har planer om å legge inn Ultimate boot CD på den, slik at eg får alle dei verktøya på pendriven min. Men det var ikkje så enkelt som eg hadde tenkt. Eg har eit program som heiter HP Drive Key Boot Utility, den skriver til USB Pen driven min (det er ein corsair, men det funker) Problemet er at programmet bare leser IMG filer og ikkje ISO... Kordan får eg ei iso fil til å bli IMG? Ellers noke andre som har ein enklere metode for å få usb pen driven min til å bli bootbar? Lenke til kommentar
smh Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Måten eg har gjordt det på er: Først starter eg opp PC-en med ein windows 98 BootCD mens Pendriven er tilkobla. Formaterer så penndriven med kommandoen: "fdisk e: /s" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 smh: Hva gjør du videre da? Cornel: Finner du ingen programmer som kan bruke ISO-fila direkte? Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei Ta en titt på denne nAz-guL Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Cornel: Bruk MagicIso ,så konverterer du .iso fila til en .img fil. Lenke til kommentar
smh Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 smh: Hva gjør du videre da? Etter at den er formater med /s er den bootbar. Det er bare å kopiere inn dei verktøya som ein vil ha på den. NB. Dette er "DOS" tilgang. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Cornel: Bruk MagicIso ,så konverterer du .iso fila til en .img fil. 6318217[/snapback] Har lasta ned MagicIso, men kordan i alle dager får du den til å lagre img filer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå