-Petter- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 funker det vettu, lakkerer båten min nå, den på bilde i avateren.. pusste den helt ned, smørte antipest på. og deretter lakkerer jeg den blå.. faktisk blir den lakkerat AKKURAT nå, faren min står i garasjen og holder på <3 :!: Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hadde vært litt tøft å fått et før og etter bilde av snekka så vi får se hva som blir gjort Lenke til kommentar
Magear Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 mm.. det skal bli mn er ikke glassfiber og plast nesten det samme Lenke til kommentar
FredShelby Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) .. Endret 11. juli 2016 av FredShelby Lenke til kommentar
Magear Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Men hvor mye koster det å lakere en 22 fots snekka f.eks svart? takk på forhånd Lenke til kommentar
FredShelby Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Er lakering en jobb som en ungdomsgjeng på 5(15) kan gjøre? sr at di fleste ¨år fedre ellr kjente til å lakere for dem.. lurer også på om båten får en glatt overflate etter at vi gutta har lakert/spryet? Lenke til kommentar
FredShelby Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Noen som har noen andre forslag på hvordan vi kan *PIMPE* opp plastsnekka? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan bli dyrt å lakkere hele båten, går fort noen tusen.. tror jeg kjøpte 2 liter lakk til 2000 kr, til en 12 fots båt.. Går jo an å lakkere den selv, kan jo seffølgelig bli likt som om en voksen gjør det, øv dere litt med en billiglakk på noen planker eller noe Men skal dere bruke lakksprøyte når dere lakkerer? Lenke til kommentar
FredShelby Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan bli dyrt å lakkere hele båten, går fort noen tusen.. tror jeg kjøpte 2 liter lakk til 2000 kr, til en 12 fots båt..Går jo an å lakkere den selv, kan jo seffølgelig bli likt som om en voksen gjør det, øv dere litt med en billiglakk på noen planker eller noe Men skal dere bruke lakksprøyte når dere lakkerer? 6332031[/snapback] Ja, var vel i grunnen planen d tror jeg Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 kan bli morsomt, hva med bildeR? Lenke til kommentar
Magear Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Skal bli når vi skal ned å begynne å jobbe på båten mn hvor lang tid tar det å lakke en 22fots snekke helt selv? Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Kan jo ta endel timer å lakkere den, skal jo flere strøk også.. Faren min holdt på med båten min i 5 timer idag, å det var bare bånn av båten :| 4 strøk da, så det er bare å snu den og lakkere toppen 4 strøk Lenke til kommentar
Magear Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) til de 8 strøkene så bruker dere 2l? tror ikke vi skal ha så mange skal ikke ha mer en 2 vertfall tror du det holder? Endret 18. juni 2006 av Magear Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 2 strøk over hele båten holder nokk, men du må nokk ha mye lakk Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 btw: ikke 8 strøk på min.. er bare 4.. 4 på bånn av båten, og 4 på toppen.. altså bare 4 over hele båten til sammen ! Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Kunne dere lagt ut noen bilder her så vi han se ossen den ser ut nå?? også når den er ferdig legge ut noen vilder da?? Alltid gøy med før og etter bilder Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Ha-ha, råne rundt i ei snekke? Er dere klar over at en snekke ikke gjør mer enn rundt 10 knop, og det er vel 18-20 km/t, altså, det blir det samme som å å råne rundt i el-bilen til oldemor. Og snekker er vakre båter du ikke ødelegger med svart lakk og fjrtzz-klistremerker, nei det er en båt du bevarer i sine orginalfarger, og steller med. Desuten styler du gjerne ikke en båt som en bil. Men lykke til med proskjektet, gleder meg til dere er ferdig slik at jeg bryter ut i latter over hvor teit snekka ser ut... Endret 4. juli 2006 av Arekey Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det er en plast snekke... Den er stygg fra før av, kjenner en annen som har satt inn anlegg i en plastsnekke + div. andre "harry" ting.. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 I rest my case. 6472746[/snapback] Faen ikke si det er den? Ikke lenge siden den var i Haugesund.. :!: En kamerat som hadde toke bilde av den med mobilen og viste meg det ! LOL! :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå