Magear Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hllu, vi er en gjeng gutter (5stk) som har kjøpt en snekke, vi har nå fått høytalere inn og vi er i full gang... men vi vil "pimpe" båten utvendig.. er det et sted jeg kan få kjøpt blange klistemerker elns så vi kan male over? Vi hadde og tenkt å få tagga noe på sånne blanke klistemerker!? har noen noen ideer? plz hjelp. Gjerne gi link til sider mvh Magnus Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Dere skal "pimpe" en snekke? Virker som et litt tåpelig påfunn etter min smak, og jeg er selv ungdom. Ville heller pusset båten "opp". Hvilken båt er det snakk om? Lenke til kommentar
Magear Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Dere skal "pimpe" en snekke? Virker som et litt tåpelig påfunn etter min smak, og jeg er selv ungdom. Ville heller pusset båten "opp". Hvilken båt er det snakk om? 6317538[/snapback] en Taule 22 mn jeg lurte på om det var noen som selgte stoore klistemerker..! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 En snekke skal være slik den er orginalt. Gammel, men alikevell fint oppusset, skal ha skikkelig doff-doff lyd. Det skal ikke lyse: FJORTISS av den Hva er vel mer hærlig en å bromme rundt i skjærgården med noe godt å drikke? Lenke til kommentar
Magear Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 En snekke skal være slik den er orginalt. Gammel, men alikevell fint oppusset, skal ha skikkelig doff-doff lyd. Det skal ikke lyse: FJORTISS av den Hva er vel mer hærlig en å bromme rundt i skjærgården med noe godt å drikke? 6318213[/snapback] jeg spurte om noen viste noe om hvor jeg kan finne klistemerker ikke om at noen wannebe voksen kommer å svarer.. .. jeg spør hvor jeg kan finne klistemerker.. fy faen Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Kult, jeg har aldri blitt stemplet som wannabe voksen før Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Du kan jo prøve og kontakte et lokalt reklamebyrå. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hmm, hva med badromstapet? Det bør ikke være for dyrt og finnes i tynne varianter. Det gjelder bare å få tak i kraftig nok lim. Lenke til kommentar
FredShelby Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hmm, hva med badromstapet? Det bør ikke være for dyrt og finnes i tynne varianter. Det gjelder bare å få tak i kraftig nok lim. 6319223[/snapback] Hmm.. baderomstapet? vil ikke d oppløses i saltvannet etter hvert da? dessuten blir det stress å få det av når vi skal selle båten igjen.. må jo pusse vekk alt lime etterpå.. hørtes stress ut Lenke til kommentar
FredShelby Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det vi er på jakt etter er noe orginalt, noen å style båten med(klistre).. Å som kan tass vekk når båten skal selges, regner ikke med at en gammel mann makter å fiske/tøffe rundt i en ungdoms båt med lettkled anime-dame på eller noe Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Prøvd å søke etter "klistermerker" eller "klistremerker" på google? Er verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Magear Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 njo har jo det.. Få opp sinnsykt med dritt og..! har funnet en side men er steindyrt.. :O Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 høres fet ut den iden om å pimoe opp en snekke:P jeg råner også rundt i snekka til en kamerat om sommern =P fett med høy musikk =P www.cyber370.com kan du få tak i dekoret til Cyber'n i klisternerker. de er ganske kule syns jeg. (har båten selv) kan kanskje være fett på en snekke hvis dere tar vekk "Cyber". men har med resten! <3 Lenke til kommentar
Magear Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 høres fet ut den iden om å pimoe opp en snekke:P jeg råner også rundt i snekka til en kamerat om sommern =P fett med høy musikk =P www.cyber370.com kan du få tak i dekoret til Cyber'n i klisternerker. de er ganske kule syns jeg. (har båten selv) kan kanskje være fett på en snekke hvis dere tar vekk "Cyber". men har med resten! <3 6323815[/snapback] mm.. kunne vert interessant.. takk! er det noen andre med noen fler ideer? Lenke til kommentar
Magear Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg leter mer ettter blanke klistemerker så jeg kan tagge / male på selv.. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Magear Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Dere skal "pimpe" en snekke? Virker som et litt tåpelig påfunn etter min smak, og jeg er selv ungdom. Ville heller pusset båten "opp". Hvilken båt er det snakk om? 6317538[/snapback] tror det er en delta 22 vi har mn hadde vert kjekt med noe "tape" lignene så vi kunne hatt over hele båten så kunne vi gjort hva vi ville og revet det av etter en stund Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Vel, kjøp cans og slå dere løs. Mal over ved salg Lenke til kommentar
Magear Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 mm, mn har hørt at male over ødelegger plasten elns. mn vi har tenkt på å gjør det.. Derfor vi håpte på å finne noe klister blankt klister vi kunne klistre over nesten hele båten og male oppå det igjen så bare rive av og vaske / polere etterpå Si fra hvis det er noen som vet noe om dette :!: Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) det er jo bare til å tagge på den, så pusse fint over det å male oppå når dere selger den Edit: båten er vell ikke plast? er vell glassfiber? Glassfiberen skades ikke av å males/lakkes på.. Endret 18. juni 2006 av Bartman2k Lenke til kommentar
Magear Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 det er jo bare til å tagge på den, så pusse fint over det å male oppå når dere selger den Edit: båten er vell ikke plast? er vell glassfiber? Glassfiberen skades ikke av å males/lakkes på.. 6330378[/snapback] serriøst kult.. jeg skal skjekke det opp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå