-morten Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Skal skaffe meg en laptop etterhvert, og vil gjerne se på noen i virkeligheten også. Noen som vet om butikker i Oslo som har en del laptopper på utstilling? Har vært på Datakjeden og Digital Impuls, og ellers vet jeg at Elkjøp/Ekspert osv har litt forskjellig. Andre forslag? Jeg er spesielt interessert i å se på IBM/Lenovo ThinkPad-er, men ser at det er ganske få nettbutikker som har dem. Er det noen ikke-nettbutikker som selger dem? (Og som evt har dem på utstilling.) Noen som har erfaring med å kjøpe fra lenovo.com? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Ser ut som de kun selger direkte fra de amerikanske sidene, så ville ikke anbefalt å kjøpe direkte. Dersom du kjøper fra den amerikanske webshopen deres gjelder ikke norsk Forbrukerkjøpslov, og du har dermed ikke reklamasjonsmuligheter etter at garantien har gått ut. Blir fort en dyr affære dersom noe skulle skje. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) netshop grorudalen et eller anet sted. binders, så finnes det en butik ved navn comit rett ved alna sentret.telenor/telehuset? Endret 16. juni 2006 av kvase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå