navido82 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei Lurte på om Dere kan hjelpe meg med tips til ett bra tv-kort til rundt ca 1000 lappen. Tenkte på denne: TerraTec Tv-kort PCI, Cinergy 600 (komplett). Er den dribra? Tips mottas med takk. Ps; setter stor pris på god grafikk og bildekvallitet da dettte er viktig Lenke til kommentar
navido82 Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Fortsatt ingen svar å få? Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Nja, mange synes vel radeon er bra, men det har ikke jeg prøvd da... Jeg synes gf2 mx400 var bra som et tv-kort, iallefall sammen med de nyeste driverene.... og de er jo oxo billige.... Det kortet du beskriver har jeg ingen erfaringer med, så der kan jeg desverre ikke svare deg. Lenke til kommentar
Erra Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Det er et bra kort ja...Jeg har ikke et selv, men en kompis av meg har "lillebroren" til det kortet og er veldig fornøyd iallefall... Det er kult å kunne ta opp TV programmer i SVCD :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå