Gå til innhold

Hva synst dere om spillet Condemned?

Dante^

Anbefalte innlegg

Heisann folkens..

Har spillt spillet Condemned ei lita stund no,har kanskje spillt i noen timer og synst det er et veldig underholdande spill.Det jeg misliker litt med spillet er at det er et veldig mørkt spill,men det er jo et grøsser spill også da men til tider kan man bli litt lei av alle dissa mørke koridorane og at det er veldig lett å gå seg vill i alle disse koridorane som en go del av spillet består av..

Men er ganske fornøyd med spillet somsagt å gleda meg til å spille det videre..Tenkte jeg skulle bare høre ka dere synst om det..

Skal prøve å legge ut noen skjermbilder av spillet slik at folk kan sjå :)

post-71089-1150411909_thumb.jpg

post-71089-1150411930_thumb.jpgpost-71089-1150411923_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt ensformig, ikke så altfor skummelt, men likevel underholdende og stemningsfullt. Personlig synes jeg det passer best i små doser.

Litt underlig er det også at denne karen løper rundt og slår ihjel et drøyt hundretalls mennesker med det han nå har for hånden, uten at noen egentlig reagerer. Særlig når de prøver å skape en kvasi-realistisk atmosfære rundt det hele.

Lenke til kommentar

Er flott at folk svarer:)

Gler mej sinnsykt til Gears Of War kommer,ser virkelig fram til det spillet:) Håper Xbox 360 kommer med spill som er litt meir likt Devil May cry serien og God of War sjøl om det er på Ps2 så håper jeg det kommer noen slike spill..Jeg veit at resident evil 5 kommer på xbox å det ser jeg også virkelig frem til..Har runda resident evil 4 og det spillet e heilt rått..:)

Lenke til kommentar

Ett spill eg fant ut eg MÅTTE ha etterhvert. Eg spilte igjennom det,og eg elsket/hatet vert sekund av spillet. Eg fryktet det ville bli fort ensformig for meg,me historien hadde eit flott driv i spillet. Eg passet også på å spille det når det var mørkt, slik creepy spill skal spilles. Eg får seom eg runder det ein gang til etter eg har fåt skikkelig lyd i hus.

Grafikk og lyd er i toppklasse og hjelper uendelig mye på stemningen. Alt i alt eit fantastisk spill som eg ikkje angrer på å ha kjøpt til min 360 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...