PcT Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 denne er drømme offhanden min til en dual wield combination som en warrior, tenk deg å få inn 2-4 crits per gang den proccer <3<3 (Crul shorukh elns mh) gief to dw warrs. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Hehe. Tre guildies som har den, hvorav den ene har 2. Vi har sykt flaks av og til. Vi har også tre mounts fra ZG. Alt dette har droppet over en periode på to måneder. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 men vil dere si at rogue har "krav" på den over warrior? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg ville tatt need uansett om jeg var der med min warrior eller rogue, den er like god for begge klasser etter min mening. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg ville tatt need uansett om jeg var der med min warrior eller rogue, den er like god for begge klasser etter min mening. 6324024[/snapback] men folk kan være veldig trangsynte og det er ikke gøy å bli ignora av halve servern Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det er sant Chokke, men på min server er det i hvertfall slik at både warriors og rogues kan rolle på denne daggeren. Har sett epic warriors med AQ-gear være med til UBRS bare for å sikre seg denne daggeren. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 3-4 garanterte crits har mer for seg for en warrior enn en rogue imo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 3-4 garanterte crits har mer for seg for en warrior enn en rogue imo. 6324153[/snapback] men det er jo daggor!!11 lolx liek imba Hva er deres erfaringer med denne daggeren? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 jeg vil si det er en ekstremt bra offhand for en dual wield fury warrior Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 En i klassa mi har også 2x felstriker Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Min erfaring med denne daggeren er at en rogue i gamleguilden min alltid tok aggro etter fem sekunder med den, og wipet oss. Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Dette er et PvP våpen siden den fort skaper problemer i PvE.. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Droppa for meg i går, og Warrioren prøvde å rolle, Men heldigvis vant den ene roguen den da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Droppa for meg i går, og Warrioren prøvde å rolle, Men heldigvis vant den ene roguen den da 6325041[/snapback] siden du er så mot at warriosr får den, hvorfor er det rogue våpen og ikke warrior? Fordi det er dagger til offhand? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Den skaper jo massiv aggro hver gang den proccer. Vil nesten si den passer bedre til en warr enn en rogue. En warrior i en gruppe med rogue med 2 av dem i PvE vil få seg litt av en jobb med å holde aggro fra rogue vil jeg tro men som tidligere nevnt, det er jo ett PvP våpen da... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fordi jeg syntes at warriors har enda flere og bedre valg enn rogues, ettersom de kan bruke alle våpen i spilla og der finner de endra bedre ting Og ja, jeg syns den passer som en dagger til offhand på rogues. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fordi jeg syntes at warriors har enda flere og bedre valg enn rogues, ettersom de kan bruke alle våpen i spilla og der finner de endra bedre ting 6325073[/snapback] Hvilke valg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Det fine er at Aggro ikke er et problem i PVP'ing, som denne kniven er beregnet på. Det nærmeste du kommer aggro da er at fyren du angriper blir sint. Den er ikke særlig brukendes i PvE i instances eller mot bosser, da roguen vil dra aggro vekk fra Warriors. Det liker de ikke. Endret 17. juni 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Det fine er at Aggro ikke er et problem i PVP'ing, som denne kniven er beregnet på. Det nærmeste du kommer aggro da er at fyren du angriper blir sint.Den er ikke særlig brukendes i PvE i instances eller mot bosser, da roguen vil dra aggro vekk fra Warriors. Det liker de ikke. 6325352[/snapback] noe som har blitt nevnt 3 ganger eller noe sånt allerede... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 En kamerat av meg har Deathbringer MH og vanligvis Crul'Shorukh, men han fikk seg Felstriker. Den viste seg å være _altfor_ mye damage for PvE (ie ta aggro fra MT) og i PvP er procc % så lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå