Gå til innhold

Mobilland og service :-(


Anbefalte innlegg

hei

 

Noen som har kjøpt mob hos Mobilland og hatt trøbbel med servicen ?

 

Sendte min N6280 til rep 23 mai for å bytte/rep display som var helt svart.

 

Har fått tre svar på telefon at den er under rep og blir sendt tilbake i dag.

 

Bare bløff tre ganger på 14 dager pluss at jeg har purret og spurt med e-post, men det er helt bortkastet. Null svar. Eller "Eposten er mottatt"

 

Den ene dagen har de ikke fått deler, neste dag så sitter de akkurat nå med moben min og blir sendt i dag, neste dag har de ikke deler igjen eller reperatøren ble plutselig syk, mens han satt med tlf, enda den ble ferdig to dager før. :confused:

 

Nå er vi minst 6 stk. som skal slutte å bruke Mobilland. Og hvis Netcom ikke kan hjelpe med raskere service hos firmaet de sponser så har vi kjøpt våre siste tlf. med Netcom.

Skal sende mail og ringe til dem og høre om de er fornøyd med firmaer de sponser kan ha så elendig service. I så fall mister de noen kunder nå og noen til når bindingstiden går ut på de andre. Litt synd fordi jeg har brukt Netcom i mange år og er storfornøyd med dem.

 

Vi i familien og kjente har også brukt Mobilland i flere år, men den servicen de gir er helt lattelig. Greie å prate med på telefonen, men det de lover tror jeg går ut av hodet igjen så fort de har lagt på røret.

 

Har opptak av tlf samtalene og de få epostene jeg har fått er spart på.

Kanskje jeg skulle legge de ut på forumsider så alle kan høre hva de lover, og hva de gjør med det. Er det lovlig??

 

Hilsen en som er :angry: og :wallbash:

 

 

Vi leker ikke butikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har svart på ett sånt spørsmål tidligere om MobilLand.. søster kjøpte en Siemens C25 fikk den ikke før 2 mnd senere.. Leverte den på service, hadde samme problem som deg, ene dagen var den klar neste dag var den ikke klar..

Firamet virker ganske useriøst etter min mening, enten er det fordi de er for få folk til å gjøre alle jobbene.. Eller så er dem rett og slett slappe.. Tviler på at det er det siste..

 

Må jo være en grunn for at en så stor bedrift i Norge som NetCom er velger dem!

Men nå skal de sies at NetCom har vært hovedsposoren deres i mange år da! Kanskje dem ikke sjekker om kundene er fornøyd med servicen de får der!

De har sikkert en sånn 5års avtale med dem, eller kasnkej det er sånn at NetCom eier selve MobilLand kjeden? ikke vet jeg

 

Jeg kjøpe Nokia 6680 hos YaTack for en stund tilbake, var noe feil med displayet..

Ringte inn og fortalte dem om dette! De sa at jeg kunne komme til butikken deres i Oslo også levere den inn.. fire dager senre var telefonen perfekt igjen =)

Uten at jeg måtte betale en eneste krone for det, anbefaler YaTack på det varmeste!

 

Men en ting jeg stuset på var at familen deres har brukt mobilland i flere år, vis dere vet at servicen er så dårlig hvorfor fortsetter dere å bruke dem da? :p

Endret av eikum
Lenke til kommentar
Har svart på ett sånt spørsmål tidligere om MobilLand.. søster kjøpte en Siemens C25 fikk den ikke før 2 mnd senere.. Leverte den på service, hadde samme problem som deg, ene dagen var den klar neste dag var den ikke klar..

Firamet virker ganske useriøst etter min mening, enten er det fordi de er for få folk til å gjøre alle jobbene.. Eller så er dem rett og slett slappe.. Tviler på at det er det siste..

 

Må jo være en grunn for at en så stor bedrift i Norge som NetCom er velger dem!

Men nå skal de sies at NetCom har vært hovedsposoren deres i mange år da! Kanskje dem ikke sjekker om kundene er fornøyd med servicen de får der!

De har sikkert en sånn 5års avtale med dem, eller kasnkej det er sånn at NetCom eier selve MobilLand kjeden? ikke vet jeg

 

Jeg kjøpe Nokia 6680 hos YaTack for en stund tilbake, var noe feil med displayet..

Ringte inn og fortalte dem om dette! De sa at jeg kunne komme til butikken deres i Oslo også levere den inn.. fire dager senre var telefonen perfekt igjen =)

Uten at jeg måtte betale en eneste krone for det, anbefaler YaTack på det varmeste!

 

Men en ting jeg stuset på var at familen deres har brukt mobilland i flere år, vis dere vet at servicen er så dårlig hvorfor fortsetter dere å bruke dem da? :p

6317531[/snapback]

 

 

 

Dette er første gangen det har virkelig vært noen store problemer med varer fra Mobilland, så derfor så har vi fortsatt å bruke dem.

 

Har hele tiden vært greie å handle med, men når det gjelder så vises det sanne jeg.

Brukte KlartSvar før, den gang var alt så mye enklere. Den gang kunden hadde rett. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...