Gå til innhold

Mulig med gforce7950gx2 i SLI

b_naimy

Anbefalte innlegg

Er det mulig å kjøre 2stk gforce7950gx2 i SLI, lurer på om det blir mulig siden kortene er utrolig tykke?? :hmm:

Lurer på også om det jeg vil få bedre ytelse ifra 2stk gforce7950gx2 i SLI eller 2stk ATI x1900XTX i Crossfire?

Vis man ser bort ifra pris, hva vil gi meg mest ytelse,skulle tro gforce7950gx2 gi meg mer ytelse, siden jeg da har 4 cores. :dribble:

Siden ingen av disse greier å bruke minne fult ut(512+512 = 512)vil da det kunne være en flaskehals iforhold til hva kortene kan yte? :(

Mvh

Bn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hjelper lite å bruke 4 grafikk kort på det hovedkortet du peker på, siden nvidia ikke støtter 4gpu'er :/

Tror jeg går for 2stk gforce7950gx2 i SLI vis størrelsen ikke skaffer noe problemer, tar jeg ikke feil så vil systemet finne et gforce7950gx2 som en grafikk kort og ikke 2!

Mvh

BN

Lenke til kommentar

Det er veldig dumt å kjøpe 2stk 7950gx2 når det ikke har kommet drivere til det som gjør så det blir stabilt.

Det blir sikkert også lenge til nvidia lanserer de driverne.

En 7950gx2 scorer bedre i spill og er mye mer stabilt en 2stk 7950gx2.

Du kan lese mer om hva guru3d.com har skrevet om 7950gx2 quad sli, Guru3d`s menning

Hvis du vil ha det beste av grafikort så kjøp 2stk 7900GTX eller 2stk X1900xt/xtx.

:)

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...