Gå til innhold

3 Filmer på 3 dager (Skoleprosjekt)

Vorpal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, takk for svar men fikk ikke svart før nå (Var på norwegian wood :w00t:).

Så det var endel filmer jeg fikk lyst til og se her, og en god del jeg har sett fra før av.

Men filmer som Blade runner, Kopps, Saw, The good bad and the ugly, Snatch og American history X er jo filmer jeg egentlig burde ha sett for lenge siden. Men nå har det seg sånn at jeg har både Blade runner og Snatch, så jeg kommer nok til og se dem. Også pluker jeg ut en til som jeg evt låner eller noe sånt.

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Blade Runner (1982) - tidenes beste film. Fantastisk Sci-Fi.

6317285[/snapback]

Tja, fyren skal jo vente lenge på å få den da. Må jo bestilles fra USA (med mindre han har en Platekompaniet-butikk liggende i nærheten).

EDIT: Forresten, trådstarter, hvorfor vil du IKKE se en film som er vanskelig å forstå? Når man har slike "elevens valg" greier, og man bestemmer seg for å se film, er det ikke bedre å ha en film som egner seg godt til diskusjon? En film hver dag er da mindre kost enn det flere her på forumet har til daglig.

Eller du er vel bare, som meg, en lat jævel som bare vil late seg i løpet av disse dagene (jeg og noen kompiser arrangerte LAN da jeg gikk på ungdomsskolen og hadde slike "elevens valg" greier). ^^

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...