Ajaco Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Etter å ha lest kapittelen så ender mangaen med at naruto slåss mot sasuke da . og vinner. på samme måte som første hokagen vant over madara Wait, what? Så vidt jeg vet vant vel Madara over den første hokagen? Som nå i dette chapteret viser seg å være broren til Madara. Anyways, fantastisk kapittel Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 1st hokage var ikke broren hans da.. men ja, sikkert i slekt helt tilbake til den myten, bare to forskjellige veier. Og nei, Madara tapte mot 1st hokage, og lurte døden. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 1st hokage var ikke broren hans da.. men ja, sikkert i slekt helt tilbake til den myten, bare to forskjellige veier.Og nei, Madara tapte mot 1st hokage, og lurte døden. Helt riktig - Takk for at du svarte for meg ThomGreen. Men siden skjebnen har gjort sån at sasuke og naruto blir som madara og 1 hokage at de slåss til slutt så vinner vel naruto og da kjønner sasuke at han tok feil og blir et rørende kapittel. hehehe. Anyway. veldig veldig spent på sasuke og raikage fighten jeg. Jeg hadde forventet at sasuke skulle drepe danzou , men ser ut som danzou for vente litt. Men hvorfor kom han der akuitsu fyren inn i hokoagenes møte og begynte snakke om sasuke. Noen som har noen forslag eller vet? De er jo i samme gjeng så burde arbeide sammen heller enten liksom tyste på hverandre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Han lurte dem tror jeg. zetsu. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 1st hokage var ikke broren hans da.. men ja, sikkert i slekt helt tilbake til den myten, bare to forskjellige veier.Og nei, Madara tapte mot 1st hokage, og lurte døden. Helt riktig - Takk for at du svarte for meg ThomGreen. Men siden skjebnen har gjort sån at sasuke og naruto blir som madara og 1 hokage at de slåss til slutt så vinner vel naruto og da kjønner sasuke at han tok feil og blir et rørende kapittel. hehehe. Anyway. veldig veldig spent på sasuke og raikage fighten jeg. Jeg hadde forventet at sasuke skulle drepe danzou , men ser ut som danzou for vente litt. Men hvorfor kom han der akuitsu fyren inn i hokoagenes møte og begynte snakke om sasuke. Noen som har noen forslag eller vet? De er jo i samme gjeng så burde arbeide sammen heller enten liksom tyste på hverandre. Kan jo være at Zetsu ville oppholde oppmerksomheten til kagene. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hmmmm . håper vi får svar til ukaa Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Wait, what? Så vidt jeg vet vant vel Madara over den første hokagen? Som nå i dette chapteret viser seg å være broren til Madara. Anyways, fantastisk kapittel Tror ikke Kishimoto kaster noen hundre kapitler ut av vinduet og gå over til generic shounen her. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Raikages badassness continues to amaze me Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Raikage er jo bare fet , DON'T UNDERESTIMATE ME Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Men jeg lurer veldig på hva neste vending er. På en måte så hadde det egentlig vært litt bra om raikage vant kampen grunnet at da kan det være at historien setter litt mer fokus på de i Konoha. Men samtidig så må jo Sasuke vinne, grunnet det Madara fortalte til Naruto og Kakashi og de folkene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Sasuke blir litt vilt overpowered om han tar en av kagene.. Endret 16. september 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Kakashi er vel på kage-nivå, og han sier at Naruto er sterkere enn han. Naruto tok jo også Pain, som må påstås å være minst på nivå med kagene. Da er det vel ikke altfor gæli om Sasuke kan ta en kage, når han og Naruto tydeligvis må møtes senere? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Jeg mener Kakashi sin intellekt og smooth talking skills er på kage nivå, men ikke slossegenskapene hans.. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Jeg vet bare at han ble foreslått som hokage før Danzou, og er også tidligere blitt omtalt som den som kunne ta over etter Tsunade. Så skillz har han nok, men akkurat hvordan det er i forhold til de andre kagene aner jeg ikke. BTW, vet vi noe om hvordan det går med Tsunade? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Ja, jeg synes egentlig nivået hans plutselig ble litt lavt etter at vi så han mot pain. Men det er nå min mening Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jeg mener Kakashi sin intellekt og smooth talking skills er på kage nivå, men ikke slossegenskapene hans.. Stilen hans er mer en godt nok på kage nivå, men han mangler chakara'n til å kunne virkelig ta det til kage nivå. Sasuke blir litt vilt overpowered om han tar en av kagene.. Han sloss ikke på likefot mot Raikage, har sliter veldig. Kagen klarte å penetrene noe som tok imot Sasukes fulle Kirin uten å sprekke, kagen har en liten skade men har store mengder chakra igjen. Sasuke har 3 sjanser: *Han klarer å få raikage til å ikke hive av seg arma(kagen brenner til døde) *Jugo kommer opp igjen og redder Sasuke *Noe annet Ikke glem at han klarte å nedlegge Deidara(store mengder med rene destruktive krefter og immunitet mot illusjons kunsten), og holde seg mot Itachi(1337-hacks). Men Killer Bee tapte han glatt mot, et siste desperat angrep kom som endte det og han feilet på oppgradet og Bee stakk av etterpå(stakk i stede for å vinne kampen, for å få litt frihet). Han fikk en liten oppgradering fra Itachi, og han har fått igjen noe alla cursed seal etter å ha fått flesk av Jugo. Endret 16. september 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Sasuke blir litt vilt overpowered om han tar en av kagene.. Ja, men hvis Sasuke vinner kampen så ligger det nok noe mer bak. Og vi vet ingen ting om Sasuke vinner kampen på egenhånd hvis han vinner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2009 Rapporter Del Skrevet 16. september 2009 Sant det ja. Men om Sasuke plutselig hadde tatt en av kagene solo så hadde det vært litt rart^^ men virker som om det er enighet i tråden nå hvertfall Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Uansett utfall så blir det iallefall spennende å se hva som skjer fremover iallefall Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 neineinei og atter nei! Dø Sasuke DØ!!! *more power to the man* Short chapter is short Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå