TheSleepwalker Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 jøss, enda en uchiha som har satt sine spor, overaskende Og bujakugan hos en annen enn hjuuga-klanen, "sjokk". Hehe, ingenting rundt eye-techniques overasker meg lenger Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Gleder meg til neste uke jeg! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Nice chapter! Hva var det greiene med Ino a ? (var det pga sasuke?) =P. Zetsu jo! (midt i kage ringen) =P Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Ja, tror det var på grunn av Sasuke, hun var jo og forelsket i ham Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hvem er Mifune? http://www.onemanga.com/Naruto/459/15/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hvem er Mifune? http://www.onemanga.com/Naruto/459/15/ Han som foreslo Danzou som leder av alliansen går jeg ut ifra? Jeg tenkte ikke noe mer over det der og da. Men det er jo åpenbart at Danzou har brukt sharinganen sin for å kontrolere personen for å få sin vilje. http://naruto.wikia.com/wiki/Mifune Mifune has proposed that Danzo should lead the five-village alliance to deal with Akatsuki, to the shock of the other kages, because only Konohagakure has the only remaining Jinchuriki. However, Ao suggested that Danzo is using his Sharingan to control Mifune. Endret 7. august 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Kommer det ikke ut nytt kapittel i dag? Lenke til kommentar
xEmil Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 http://naruto-r.blogspot.com/2009/08/narut...tification.html Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Nytt chapter ute kul fighting! spent på hvordan sasuke vil fighte raikage. Madara`s besøk hos Naruto var uventet, i like it Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Endelig litt spennende igjen^^ Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Lurer veldig på hvordan fighten mellom Sasuke og Raikage kommer til å bli! Virker iallefall som om at det kommer til å bli en veldig intens fight. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Sasuke har i hvertfall nok opp i ermet til å gå opp i kamp med Raikage nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 For noen chapters tilbake sa Sasuke at han "ville prøve ut noe nytt". Jeg tror det vi så idag var smakebiten på dette. Måten Sasuke bruker chakraen sin på kan muligens være med på at han kan bruke helt nye teknikker, eventuelt utnytte tenknikker på et helt annet nivå. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. august 2009 Rapporter Del Skrevet 22. august 2009 Nå er jeg spent på hvordan Chidori (Raikiri) funker på Raikage ... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Nais chapter! Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Det her synes jeg bare blir bedre og bedre =) Synes faktisk Sasuke virker litt mer creepy nå enn før. Men en ting jeg lurer på, er hvordan Sakura kommer til å være rundt Naruto nå som hun vet han er forelsket i henne Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Det blir vel helt sikkert glemt, på samme måte som det ikke har skjedd noe videre mellom Hinata og Naruto. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Woohoo, nytt chapter ute! Raikage er råå Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Etter å ha lest kapittelen så ender mangaen med at naruto slåss mot sasuke da . og vinner. på samme måte som første hokagen vant over madara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå