Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som at det nye kapittelet kom tidlig denne uka :) Ikke så veldig bra egentlig, men neste kapitlet skal være i farger! Selv om jeg mener å ha lest det før uten at det akkuratt skjedde..

Jeg kan ikke huske sist gang jeg har lest et kapittel i farger.

Uansett, så synes jeg dagens kapittel var kjedelig, og veldig uoversiktlig. Men nå har de fleste annkommet møte iallefall, så neste gang vil det vel kanskje skje litt.

Lenke til kommentar
Wow, Danzou shreddet de ninjaene, visste at han ikke var en heltvanlig krøpling! :)

Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^

Ja, lurer på hva som hadde skjedd hvis det ble en fight mellom samuraiene og ninjaene :p

Naruto Samuraipudden, Naruto der de har skippa 3 år til frem i tid, og det er krig mellom ninjaer og samuraier :p

Lenke til kommentar
Ser ut som at det nye kapittelet kom tidlig denne uka :) Ikke så veldig bra egentlig, men neste kapitlet skal være i farger! Selv om jeg mener å ha lest det før uten at det akkuratt skjedde..

Jeg kan ikke huske sist gang jeg har lest et kapittel i farger.

Uansett, så synes jeg dagens kapittel var kjedelig, og veldig uoversiktlig. Men nå har de fleste annkommet møte iallefall, så neste gang vil det vel kanskje skje litt.

Kjedelig? Vi har ikke sett en ordentlig nådeløs ninja siden Zabuza. Danzou drepte flere folk uten å tvile med en eller annen Fuuton, før han stabbet en fyr i hodet og deretter brukte liket hans til å blokkere. Dette var utrolig badass! :w00t:

Lenke til kommentar
Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^

Vi har sett 1 chunnin-nivå samurai i aksjon, dog det blir garanter noe helt annet med jounin+ nivået :p

Og mizukagen har tydeligvis et eller anna paranoida i sin fortid :p

Hvem er dette? :)

Lenke til kommentar

Nei. Nå begynner jeg å bli dritlei naruto. Har sett på naruto fyre av Kage Bunshins i 5år nå. Det her må ta slutt snart.

Eneste artige vendepunktet var etter Itachi VS Sasuke når man fikk vite at Itachi egentlig var snill, noe som egentlig lå i kortene hele tiden.

Lenke til kommentar
danzo er naruto! 100% proven!

de har begge fuuton!

perman! hvor fikk du ideen at danzo brukte en fuuton skil? står det noen steder?

Hva ellers skulle det vært? Han gjorde et par seals, deretter ble alle folka kuttet opp. I og med at ikke noe jutsu navn ble nevnt tolker jeg det slikt at det bare er en vanlig elemental jutsu. Det kan ikke være noen av de andre (Ild, vann, lyn, jord), dermed er det Fuuton ved eksklusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...