Ajaco Skrevet 15. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 Hva hvis Danzou er Sasuke og ambusher alle på kagemøtet? Hvordan skal det være mulig, da Danzou har levd lenge før sasuke ble født? Dessuten har Sasuke vært hos Orochimaru hele tiden. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Sannsynligheten for at Danzo er Sasuke er nok lik 0 ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Ser ut som at det nye kapittelet kom tidlig denne uka Ikke så veldig bra egentlig, men neste kapitlet skal være i farger! Selv om jeg mener å ha lest det før uten at det akkuratt skjedde.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Ser ut som at det nye kapittelet kom tidlig denne uka Ikke så veldig bra egentlig, men neste kapitlet skal være i farger! Selv om jeg mener å ha lest det før uten at det akkuratt skjedde.. Jeg kan ikke huske sist gang jeg har lest et kapittel i farger. Uansett, så synes jeg dagens kapittel var kjedelig, og veldig uoversiktlig. Men nå har de fleste annkommet møte iallefall, så neste gang vil det vel kanskje skje litt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Det har ikke vært før, men mener at det sto nederst på en side i Pain arcen et sted at neste kapittel skulle komme i farger(sånn som det sto i dette kapittelet.). Men det skjedde ikke. Får se om vi får det til neste uke da Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hvis det kommer i farger, er det sånn at hele kapitlet kommer i farger eller bare de to første sidene? Det her er vel første gang samuraier er nevnt i serien Endret 16. juli 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Wow, Danzou shreddet de ninjaene, visste at han ikke var en heltvanlig krøpling! Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 ok chapter, skjer nok mer neste gang Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Wow, Danzou shreddet de ninjaene, visste at han ikke var en heltvanlig krøpling! Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^ Ja, lurer på hva som hadde skjedd hvis det ble en fight mellom samuraiene og ninjaene Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Wow, Danzou shreddet de ninjaene, visste at han ikke var en heltvanlig krøpling! Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^ Ja, lurer på hva som hadde skjedd hvis det ble en fight mellom samuraiene og ninjaene Naruto Samuraipudden, Naruto der de har skippa 3 år til frem i tid, og det er krig mellom ninjaer og samuraier Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Ser ut som at det nye kapittelet kom tidlig denne uka Ikke så veldig bra egentlig, men neste kapitlet skal være i farger! Selv om jeg mener å ha lest det før uten at det akkuratt skjedde.. Jeg kan ikke huske sist gang jeg har lest et kapittel i farger. Uansett, så synes jeg dagens kapittel var kjedelig, og veldig uoversiktlig. Men nå har de fleste annkommet møte iallefall, så neste gang vil det vel kanskje skje litt. Kjedelig? Vi har ikke sett en ordentlig nådeløs ninja siden Zabuza. Danzou drepte flere folk uten å tvile med en eller annen Fuuton, før han stabbet en fyr i hodet og deretter brukte liket hans til å blokkere. Dette var utrolig badass! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^ Vi har sett 1 chunnin-nivå samurai i aksjon, dog det blir garanter noe helt annet med jounin+ nivået Og mizukagen har tydeligvis et eller anna paranoida i sin fortid Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gleder meg til å se hva samuraier kan få til, har lenge foretrukket dem over ninjaer irl^^ Vi har sett 1 chunnin-nivå samurai i aksjon, dog det blir garanter noe helt annet med jounin+ nivået Og mizukagen har tydeligvis et eller anna paranoida i sin fortid Hvem er dette? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hvem er dette? Gekko Hayate, dog bare etter hva vi har sett. Edit: pokker skrev det feil vei <.< Endret 18. juli 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) danzo er naruto! 100% proven! de har begge fuuton! perman! hvor fikk du ideen at danzo brukte en fuuton skil? står det noen steder? Endret 19. juli 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Nei. Nå begynner jeg å bli dritlei naruto. Har sett på naruto fyre av Kage Bunshins i 5år nå. Det her må ta slutt snart. Eneste artige vendepunktet var etter Itachi VS Sasuke når man fikk vite at Itachi egentlig var snill, noe som egentlig lå i kortene hele tiden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg synes Naruto fremdeles er konge Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 danzo er naruto! 100% proven! de har begge fuuton! perman! hvor fikk du ideen at danzo brukte en fuuton skil? står det noen steder? Hva ellers skulle det vært? Han gjorde et par seals, deretter ble alle folka kuttet opp. I og med at ikke noe jutsu navn ble nevnt tolker jeg det slikt at det bare er en vanlig elemental jutsu. Det kan ikke være noen av de andre (Ild, vann, lyn, jord), dermed er det Fuuton ved eksklusjon. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 nice chapter ikke så mye som skjedde her heller men helt greit for det. ser ut som at Naruto ikke klarer å "hjelpe" sasuke... (That's the way, uh-huh uh-huh, I like it) :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Fint 4-kant drama på gang og. Hinata liker Naruto, Naruto liker Sakura og Sakura liker Sasuke xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå