Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Det hadde vært fullstendig meningsløst om Danzou var Madara. Hvorfor ville han ha sendt Sai for å drepe Sasuke hvis han var?

1. Han ville vært klar over at en Uchiha trent av Orochimaru i 3 år garantert ville banket Sai (siden han er en Uchiha selv).

2. Hvorfor skulle han drept Sasuke? Fra første stund har Madara vist en interesse for Sasuke. Når han var partneren til Deidara gjorde han ikke noe for å stoppe Sasuke fra å drepe Deidara.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hadde vært fullstendig meningsløst om Danzou var Madara. Hvorfor ville han ha sendt Sai for å drepe Sasuke hvis han var?

1. Han ville vært klar over at en Uchiha trent av Orochimaru i 3 år garantert ville banket Sai (siden han er en Uchiha selv).

2. Hvorfor skulle han drept Sasuke? Fra første stund har Madara vist en interesse for Sasuke. Når han var partneren til Deidara gjorde han ikke noe for å stoppe Sasuke fra å drepe Deidara.

 

Er Sai en Uchiha?

Lenke til kommentar

Vel, jeg har ikke lest på to uker. Har nesten bestemt meg for å droppe naruto :(

Anime= Utdragning, Utdragning, Fillers blandet inn i episodene STILL, etter en så lang fillerspause. Fuck Studio Pierrot ( Neida, jeg elsker dere, dere er så flinke med Bleach :love: )

Manga= Rett og slett uinterresant, har blitt kjedelig å lese.

 

Tror du det som har skjedd de to siste ukene er nok til å konvertere meg igjen?

Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke lest på to uker. Har nesten bestemt meg for å droppe naruto :(

Anime= Utdragning, Utdragning, Fillers blandet inn i episodene STILL, etter en så lang fillerspause. Fuck Studio Pierrot ( Neida, jeg elsker dere, dere er så flinke med Bleach :love: )

Manga= Rett og slett uinterresant, har blitt kjedelig å lese.

 

Tror du det som har skjedd de to siste ukene er nok til å konvertere meg igjen?

Mye mulig :>

 

Tar ikke så lang tid å lese gjennom, så du kan bare se fort gjennom og se hva du tror ;)

Lenke til kommentar
Jepp.

 

Jeg gleder meg forøvrig bare til å se hva Sasuke har lært seg, og har lyst til å prøve ut jeg. Håper det er en egen teknikk han selv har funnet opp, ála chidori / rasengan.

 

Ja, det hadde vært litt kult. Greit nok, nå får nå Naruto skade om han bruker teknikken, men han klarte jo å videreutvikle Rasengan til Rasenshuriken.

Lenke til kommentar

Gleeder meg syyykt til fredag og neste fredag :p Tipper det blir kult å se alle hokagene sammen (liker mest han som hoppe ut av vinduet , han sterke og shvære) . Men øyet til danzo må være enten borte, eller syk eller hinata sin øye eller sharingen eller pain øye... Mest sannsynlig danzo må være enten madara eller han vennen til kakashi som døde under steienen.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...