Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, fy faan om det blir en fight mellom sasuke og 5 kages blir det nok og gjørra for uchiatarden. håper det blir så epic som jeg tror. anyway, naruto dukker nok opp midt i fighten og shitkicker han litt regner jeg med, det ligger så jævelig i korta.

Eventuelt at naruto kommer og fredsmegler med kagene og Sasuke, så alle bli venner så levde de lykkelig i alle sine dager.

Edit: 1337 inlegg. pwn.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg stusser også litt på det. Enten han skal drepe danzo eller alle 5 kagene.

det er greit hvis han skal drepe BARE 1 kage som er danzo sikkert, da tror jeg han skal klare det , han er ikke alene heller men har med seg gruppen. MEN hvis han har planer om å drepe alle 5 kagene så er det liten sjanse for at han klarer det.(Hvis ikke alle 5 kager for svarte flammer på seg)

Men det må være skrevet feil. De mente sikkert bare danzo fordi han ene i gruppa til sasuke sier : "konoha's gone, dano'z your target right ?if he is gonna be at meeting maybe that's where we should head".

Og sasuke sa ikke heller all kages, Så JEG i vertfall tror han skal banke danzo.

Men det som er mest spenndene er når sasuke sier " if he tries anything funny i will use amaterasu on, theres something i have been wanting to test out anyway'' Han mener sikkert de siste kraftigste øynene sine tror jeg da når han sier "test out" .

Som jeg er veldig nysjerrig på.

Men hvis danzo er på møte sammen med 4 andre kager. Så kommer jo dem til å hjelpe danzo hvis han blir angrepet hvis ikke sasuke dreper han i sjult med amaterasu eller noe. Det er de svarte flammene som er syke som ikke går ann å ta av bare sasuke klarer det selv. Når han sa han vil teste ut noe så håper jeg det blir de øynene bare at denne gangen kommer det ut noe annet en svarte flammer. :D

det er min mening og tror det er sånn :p

Lenke til kommentar
Det er vel nesten samme sak, da?

Er forsåvidt delvis enig, de 4 andre kagene kommer vel ikke bare til å sitte der i stillhet mens Sasuke angriper Danzou, hvertfall ikke Raikage. Kommer an på hvordan Kishimoto skriver det.

Dette lukter jo fail lang vei, og det virket som Madara klarte å manipulere folk som han vil nok en gang, sleip jævel han der. Og geniet Sasuke spiller jo selvfølgelig rett inn i hånden hans igjen uten å tenke seg om videre, latterlig...

Tror personlig han vil at Sasuke skal mislykkes sånn at Sasuke innser han ikke er så sterk som han tror han er, sånn at han dermed blir drevet til å ta Itachi sine øyer og få den forbedra Mangekyo'en. Han sa jo at Sasuke kan bli like sterk som Nagato, noe som krever rask, drastisk forbedring.

Lenke til kommentar
Dette lukter jo fail lang vei, og det virket som Madara klarte å manipulere folk som han vil nok en gang, sleip jævel han der. Og geniet Sasuke spiller jo selvfølgelig rett inn i hånden hans igjen uten å tenke seg om videre, latterlig...

Tja, Tobi er jo allerede litt irritert siden Sasuke ikke følger planen hans etter punkt og prikke. Og Tobi har tydeligvis en perma-hypno, og Sasuke har tideligvis en kopi av den eller en counter :p

Tror personlig han vil at Sasuke skal mislykkes sånn at Sasuke innser han ikke er så sterk som han tror han er, sånn at han dermed blir drevet til å ta Itachi sine øyer og få den forbedra Mangekyo'en. Han sa jo at Sasuke kan bli like sterk som Nagato, noe som krever rask, drastisk forbedring.

Du glemmer 1 ting, Juugo. Hvordan kom han seg etter å ha blitt banket av Killerbee? Juugo ga han litt av fleske sitt, ellers hadde han ikke blitt bra. Ikke glem at han ikke hadde CS mot Killerbee, godt mulig han har fått det tilbake nå. Og godt mulig den allerede er bedre en den forrige.

Ikke glem at han endte opp å betale for sin arroganse mot Itachi, på sit vis(skada ego).

Lenke til kommentar
Greit, Danzo har jo den bandasjen eller hva det over det ene øyet og Tobi har den masken med kun ett hull for det ene øyet. Men er det flere hentydninger til at det er en mulighet til at Danzo kan være Tobi?

Vi har aldri sett at de har møttes :p

Danzo er gammel, men med transform technique så er vel ikke det noe problem å endre på uansett.

Ellers vet jeg ikke, begge er sleipe og spiller med kortene tett til brystet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...