Bruktbilen Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er spent på hva Naruto kommer til å gjøre, tviler han blir å drepe Nagato og Konan, kan ikke se for meg at han gjør noe slikt i denne situasjonen. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Ja det var et stilig chapter, en god del feil med pannebeskytterne, men pytt pytt. forklar jeg tror heller ikke han kommer til å drepe nagato Endret 8. mai 2009 av NarilS Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Ja det var et stilig chapter, en god del feil med pannebeskytterne, men pytt pytt. forklar jeg tror heller ikke han kommer til å drepe nagato Bare les kapittelet igjen og fokuser på pannebeskytterne. Det er egentlig fullstendig latterlig hvor inkonsistent de er med tegning av pannebeskytterne. Kishimoto har noen dårlige assistenter tror jeg. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Synes det er greit å få vite ting som har skjedd med Nagato, men jeg håper historien snart kommer seg videre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Har vi fått bekrefta at Kakashi er død? Mente det var et eller annet som gjorde meg usikker men jeg husker ikke hva det var. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 håper inderlig ikke det (se avatar ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det eneste er vel at Naruto ikke greide å sense chakraen til Kakashi også sa vel en snegle at han var død. Eller var det Choji? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Men har det vært en skikkelig bekreftelse på det egentlig? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det har det ikke. Vi så han jo også ha den samtalen med faren sin som aldri ble avslutta. Tror vi får se fortsettelsen på den før det bekreftes/avkreftes. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som vet når kapitellet med Naruto kommer ut i dag? Bleach er jo kommet ut. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Endelig pain har sagt sitt og naruto sitt hva er neste? Paint gråter og sier : Naruto du har rett. bla bla. Jeg stikker hjem , snx. ahaha Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg syns dette var genialt jeg Hvorfor ? - Fordi nå kan jo ikke Nagato drepe Naruto.. fordi da motsier han seg selv Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg syns dette var genialt jeg Hvorfor ? - Fordi nå kan jo ikke Nagato drepe Naruto.. fordi da motsier han seg selv Naruto er for gærn for Nagato. Han klarer ikke drepe naruto. haha neida. men jeg syns det var bra at begge fikk sagt sitt. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Arg.. annoying slutt... Pøh, orginalt spør du meg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Arg.. annoying slutt... Pfft. du hadde sikkert sagt det samme om han hadde voldtatt livsskiten ut av Nagato. Desuten tok Naruto det rette valget om man tenker på personligheten hans. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Naruto burde egentlig være drit pisst nå han, det hadde vært mer personligheten hans. Pain har drept både Jiraya og Kakashi. Naruto burde ha slengt han veggemellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå