Ajaco Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 HeiKan noen fortelle meg i hvilken chap man ser eller får vite hvordan Kakashi fikk sharingen på det ene øyet ? takk. er veldig nysjerrig, tror har ikke fått det med meg Kakashi Gaiden Ett av de beste arcene i serien syns jeg Indeed <3 Synes også det meste som har med 4th hokage å gjøre er bra : ) Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Synes det er litt irriterende at kampen ikke snart er over. De sa jo at kampen mellom Naruto og Pain skulle bli ferdig i kapitellet denne uken. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Irriterte meg over det samme. Jeg håper rasengan'en blir final blow. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Jeg også! Det er en del spørsmål som jeg lurer veldig på hva svaret blir på. For eksempel hvordan det går med Kakashi. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Naruto blir langt ifra det samme uten Kakashi, så jeg håper virkelig han reddes. Endret 5. april 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Ja! Tror det er mange som vil bli missfornøyd hvis han forsvinner. Han er jo blant de personene i serien som har høyest rating. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Stemmer det! Han bare må overleve! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Satser på at han overlever på en eller annen måte. Kanskje faren hans driver snakker med han og viser hain veien tilbake eller noe. Det måtte jo ha blitt gjort litt med ut av det om han hadde dødd. Eller? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. april 2009 Rapporter Del Skrevet 5. april 2009 Håper virkelig ikke han dør jeg heller, men siden vi så så lite av samtalen med faren, antar jeg nesten at han blir bra igjen etter det. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Vi har fortsatt ikke fått høre hvordan Kakashi fikk MS, og han har ikke møtt Sasuke igjen part 2. Siden fiksjon er mye mer logisk oppsatt enn virkeligheten, vil nødvendigheten av tingene han ikke har gjort holde han i live Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Da fikk vi i allefall avklart at den siste fake Pain er død, og at Hinata lever. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Flott Spent på hva Naruto skal snakke med nagato om Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Spennende! Blir vel mye prating i neste chapter, interessang prating. Kan se for meg at Konan eller nagato hjelper eller gir informasjon om madara osv.. Blir kanskje ikke med det første.. men naruto-talk først. Endret 10. april 2009 av laffe Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 HeiKan noen fortelle meg i hvilken chap man ser eller får vite hvordan Kakashi fikk sharingen på det ene øyet ? takk. er veldig nysjerrig, tror har ikke fått det med meg Kakashi Gaiden Ett av de beste arcene i serien syns jeg Leste den istad. takk for hjelpen Heelt syyk arc ass. Digga den som faen <3<3. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Flott Spent på hva Naruto skal snakke med nagato om Ja, jeg også. Men forundrer meg ikke om Naruto klarer å få noe informasjon ut av Nagato på en eller annen måte. Gleder meg iallefall veldig til neste kapitell! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Det var "refreshing" Spent på Naruto's svar Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 HeiKan noen fortelle meg i hvilken chap man ser eller får vite hvordan Kakashi fikk sharingen på det ene øyet ? takk. er veldig nysjerrig, tror har ikke fått det med meg Kakashi Gaiden Ett av de beste arcene i serien syns jeg Leste den istad. takk for hjelpen Heelt syyk arc ass. Digga den som faen <3<3. Hvilket chapter er det? Har ikke fått lest den (tror jeg :? ) Lenke til kommentar
peryy Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Kakashi Gaiden = Chapter 239 - 244 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Du quotet jo til og med linken.. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 17. april 2009 Rapporter Del Skrevet 17. april 2009 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå