Thrinduil Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 Nå har jeg endelig lest ferdig mangaen. Andre enn meg som tror det nærmer seg slutten om ikke så altfor lenge? haha det er mye igjen ass. Naruto må møte Sasuke. banke Madara, få fjernet rreven i seg eller kunne kontrollere den. Bli enda sterkere om smartere og til slutt bli en Hokage. Tipper kansje i slutten Sasuke og Naruto slåss mot Madara , men sasuke dør og naruto klarer banke Madara og det blir slutt med at Naruto er hokage Og kanskje at Hinata blir mrs hokage Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2009 En kompis av meg har lagd denne quizen. Jeg klarte 25 av 30 riktige. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg fikk 30 riktige... Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe, klarte 29, visste ikke hvem Teuchi var:P Men var et par teite alternativer. Akatsuki sitt mål er teknisk sett ikke å "ta over" verden, men å få et monopol på krig utfra det Pain har sagt, i tillegg har vi ikke hørt hva Madara har å si om saken (mulig han har sine egne planer). Og vi vet ikke at Nara-klanen fant opp skygge-teknikken, bare at de bærer den videre, selv om det sannsynligvis er sant. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Noen andre enn meg som tror at helt i slutten, så bruker Naruto én for masse Rasen-Shuriken mot enten Sasuke eller Madara og mister derfor all evne til å bruke chakra? Ser på det som veldig aktuelt, men hvem som skulle bli Hokage da vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Noen andre enn meg som tror at helt i slutten, så bruker Naruto én for masse Rasen-Shuriken mot enten Sasuke eller Madara og mister derfor all evne til å bruke chakra? Ser på det som veldig aktuelt, men hvem som skulle bli Hokage da vet ikke jeg. Kakashi har jo akkurat gjort dette(blitt tom for chakra), så nei jeg tror ikke det skjer igjen. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Noen andre enn meg som tror at helt i slutten, så bruker Naruto én for masse Rasen-Shuriken mot enten Sasuke eller Madara og mister derfor all evne til å bruke chakra? Ser på det som veldig aktuelt, men hvem som skulle bli Hokage da vet ikke jeg. Har store tvil på at det kommer til å skje. Blir litt for dumt hvis hovedpersonen i historien der skulle miste evnen til å bruke chakra. Og hvis det noen gang skulle komme til å skje, så måtte det hvert i avslutningen for hele serien. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Naruto blir Hokage, er ikke noe tvil om det slik jeg ser det, så nei.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Jeg tror det kommer flere timeskips. Akkurat nå synes jeg Naruto er for ung til å bli Hokage. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Synd at Naruto/Bleach ikke kom tidlig som sist uke ._. Ohh så akkurat et spoiler bilde, gleder meg ekstra mye nå! Endret 2. april 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Det var ikke så spennende nothing new... edit: vel, jeg må si jeg likte slutten da =D måten Naruto tok slutten på Pain med kage bunshin + rasengan Endret 3. april 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg fikk frysninger da det store bildet med alle kage-bunshin'ene poppet opp! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Var litt fett når alle klonene kom flyvende ja, ville foretrukket en seier der og da for å være ærlig jeg, ville vært en passende avslutning på en fet plan. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ble litt "ARGH! TYPISK!" da hadd fikk brukt en shinra tensei på alle klonene, men ble "NO WAY! OMG!" da Naruto motsto den og fikk trykt en rasengan i magen på han. Er spent på neste kapittel nå! Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Jeg ble litt "ARGH! TYPISK!" da hadd fikk brukt en shinra tensei på alle klonene, men ble "NO WAY! OMG!" da Naruto motsto den og fikk trykt en rasengan i magen på han. Er spent på neste kapittel nå! Kor i hellvette e han Sasuke? :S Måjo komme snart! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Kor i hellvette e han Sasuke? :S Måjo komme snart! Hvor er Tsunade sier nå jeg. Skal liksom være Hokage... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Kor i hellvette e han Sasuke? :S Måjo komme snart! Hvor er Tsunade sier nå jeg. Skal liksom være Hokage... http://www.onemanga.com/Naruto/442/01/ Ligger i hånden til frosken. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Ligger i hånden til frosken. Håper hun er død, en skam for Konoha... Lenke til kommentar
Volbeat_fan Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Det negative med Naruto mangaen er at man må vente ei hel uke på neste kapitel... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå