Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Han dro jo nærmere Nagato for at Nagato skulle kunne sende nok chakra til det angrepet han dro på slutten der, som vi ikke fikk se konsekvensene av.

 

Men ellers så det jo ut som at Hinata fortsatt lever, og utrolig å se hvor sterk Naruto var som six-tails. Ødela han kjedet helt? Eller bare rev han det av? Og hvordan skal Yamato roe han ned nå? Blir utrolig spennende! Men betyr dette at vi må vente to uker på neste chapter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeay! Ser ut som Hinata er i live! Yes, yes, yes, yes! Jeg håper intenst at naruto, eller Kyuubi ikke akkurat ødela den dyreste gjenstanden i hele narutoverse! For det er egentlig litt kjipt :p

 

Var utrolig glad for å se Hinata i live, vi fikk sett en glimps av Yamato, Sai og Anko <3

Vi fikk sett hvor sterk 6-Tails Kyuubi er, han virka ivertfall ikke som en pushover. Sakura ser ut til å gjøre noe nyttig, endelig (ved å prøve å redde Hinata, nei.. hun SKAL eller så blir det bank <.< ) og hva er det som tar Team Gai så utrolig lang tid å komme seg fram til landsbyen? Var derimot litt irritasjonsmoment å se at God Realm Pein hadde enda et angrep, Chibaku Tensei (地爆天星) - Surface Burst Heavenly Subjugation.

 

Likte denne forklaringa på angrepet, virker sannsynlig ivertfall, siden han måtte flytte Pein så nærme seg selv.

 

A "Surface Burst" is a type of explosion where the blast is at surface level or just above surface level, such that the radius of the fireball causes a crater and sends a shockwave through the ground. In contrast with an "Air Burst", the overall destructive radius of a surface burst is smaller but the destruction at ground zero is more concentrated. Usually used to describe nuclear explosions.

 

 

Spørsmålet blir da om han greier å lage noe skade på Kyuubi'en? Orochimaru greide jo ikke å kutte han med sverdet hans (husker ikke navnet akkurat nå) og den skal visst være rykta til å kunne kutte absolutt alt! Alt utenom Kyuubi da =/

Lenke til kommentar

Var den kanskje i animeen at Orochimaru nevnte at chakraen i four-tails var så kraftig at den hindret at han kunne bevege seg, mener det var noe sånt. Men vi ser heller ikke mye til at han hopper og spretter rundt omkring, han forblir på de meste på den samme flekken.

Lenke til kommentar

Kan ikke bare Naruto transforme helt da, og oppdage at, hey, han her kan jeg kontrollere som jeg vil bare jeg konsentrerer meg litt.

 

Jeg tenker da på tidligere episoder der Akatsuki og Hawk har møtt dem andre tailsene, og dem har tranfsorma osv.... Han der rapperduden var jo helt i hundre for en tid siden (eight tails?).

 

EDIT: Sasuke ble jo warna om å ta livet av Naruto da han stod fremfor nine-tailen, så hvis Pain har noe extravaganza-skills igjen så kan jo alt skje.

Endret av AlexMagiii
Lenke til kommentar

Han har 8 haler nå, bare en igjen. Men jeg lurer på hva som skjer nå som faren til naruto dukket opp.

Naruto vet ikke hvem faren hans er ikke sant? Da blir det litt sjokk :p

Men tror dere at den siste halen kommer ut også?Jeg tror ikke det siden hokagen er her nå så han stopper naruto til å gjøre det og finner på en bedre løsning =)))

Gleder meg syykt til neste uke for Naruto og One Piece =))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...