perman07 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Det er nok den Obito = Tobi-teorien som kommer av at masken til Tobi kun viser 1 Sharingan på plassen Kakashi ikke tok øyet. Den teorien kom forøvrig før det ble avslørt Tobi var Madara, så den er ikke helt til å stole på. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Tviler på at kakashi har kontakt med madara, hvor hørte du det hen? Men det kan jo hende ;S Var en kompis av meg som også leser Naruto som nevnte det. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Det Kakashi skal, er jo å gjenopplive Naruto etter at reven er dratt ut av ham (på bekostning av sitt eget liv), så han får ikke dø. Ikke enda. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Hm, lurer på hvordan det skjer - og det hadde faktisk hvert en ganske spennende historie. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Håper ikke det skjer sjøl. En Kyuubi+Sage kombo hadde vært mye kulere hvis det var mulig. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, det var jo en av de som hadde haledyrene inne i seg som klarte å kontrollere det slik at det ble brukt til den personens fordel (husker ikke navnet på ham). Hadde vært utrolig kult om Naruto hadde klart det samme. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Er vel kanskje Killerbee du tenker på? 8-tails. Ellers så vi jo også at 2-tails-jinchurikiien hadde kontroll på katten sin, helt til Hidan brukte sine triks. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Ja, Killerbee, det var det han het Hadde jo vært en utrolig fordel for Naruto om han hadde klart å kontrollere og bruke 9-tailsen som Killebee klarte å "bruke" sin 8-tails. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Flott kapittel! Fikk litt lyst at Naruto og Pain skulle gå sammen heller men virker som lille Naruto må få fingeren ut av rumpen og drepe noen. Litt dumt i grunn. Var et litt følelsesladet kapittel. Lenke til kommentar
SimonValentine Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Det Kakashi skal, er jo å gjenopplive Naruto etter at reven er dratt ut av ham (på bekostning av sitt eget liv), så han får ikke dø. Ikke enda. Naruto handler jo om at naruto fikk kyubii sealet inn i seg.... om naruto får den trukket ut av seg, så ville det vært ufattelig stygt imo! 4th sealet jo kyubii i han fordi han trodde/visste at naurto kom til å finne ut en løsning på å bruke kyubii på en eller annen måte! Men jeg er enig om at kakashi ofrer livet sitt for naruto med den teknikken som ble brukt på gaara!(at han kopierte den elns) Men det er da ivertfall min mening. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Nå er jeg nysjerrig, han nagato eller pain som er oppe i fjellet som er bossen. tror dere han kan bevege seg og slåss for seg selv eller er han bare liksom en slags litt robot menneske som kontrollerer de andre pain? Og hun pain jente, hvordan klarte hun være med bossen sin når hun slåss mot naruto og ble drept hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Nå er jeg nysjerrig, han nagato eller pain som er oppe i fjellet som er bossen. tror dere han kan bevege seg og slåss for seg selv eller er han bare liksom en slags litt robot menneske som kontrollerer de andre pain?Og hun pain jente, hvordan klarte hun være med bossen sin når hun slåss mot naruto og ble drept hvis jeg husker riktig. Pein sa at hvis Jiraya fikk vite om hemmeligheten hans så hadde han ikke overlevd, så mest sannsynlig kan ikke kroppen sloss noe særlig, men man vet aldri... Det var bare en klone av Konan som var med Pein. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Flott kapittel! Fikk litt lyst at Naruto og Pain skulle gå sammen heller men virker som lille Naruto må få fingeren ut av rumpen og drepe noen. Litt dumt i grunn. Var et litt følelsesladet kapittel. Ja, det var det. Men var det ikke "hovedkroppen" til Pain eller hva jeg skal kalle det, vi fikk se i det siste kapittelet? Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Det var vel nagato, han som styrer pain? Det var jo Nagato som oprinnelig oppnådde/fikk rinnengan. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Det stemmer Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Men hva er det egentlig rinnengan går ut på? Har ikke fått det helt med meg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Kraftigste doujutsuen blandt de tre øyene(sharingan og byakugan) Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Det vi vet er at den kobler sammen alle painene sine synsfelt, dvs. alle kan se hver enkelt kan se (hvis det ga noen mening ) Endret 22. februar 2009 av Legocar? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Forklaring Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå