PureChaos Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Men når Jirobo har Naruto osv fanget i den hulen han lagde og suger ut chakraen, så bruker han jo uttrykk som måltid og lignende. Høres jo ut som at chakraen går i inn i han da. Får hadde virkelig vært kult om han ble til en frosk Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Mener Bruktbilen har sagt at han leser litt på narutofan.com sitt forum, har gjort det selv i det siste. Har sett folk har nevnt det der som om det er faktum, så antar det er derfor Bruktbilen gjør det og. Jeg vet ikke hvor dette faktum kommer fra, men har sett nok folk si det uten protester til at det sannsynligvis er sant. Det gir jo mening at det Preta Pain suger opp kun forsvinner i og med at han kunne suge opp en hel Rasenshuriken. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Joo, sant det. Men allikevel, hadde tatt av om han ble til en frosk Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) kanskje naruto blir fanga. Gaara og mange andre drar for å redde han. På veien knuser gaara deidara. Team hawk kommer til konoha og sasuke blir overtalt til å hjelpe til å redde naruto. Han kjemper til slutt mot madara....hmm kanskje noe sånt.? Endret 12. februar 2009 av kristianfredrik Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Næt. Gaara er useless mot (død)deidara. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Han ble tydeligvis til en frosk, hah! Endret 13. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 HAHA til froskepein :!: Lurer på hva Pein skal si Shizune ble bekreftet død ihvertfall Hu var jo stilig da Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 AAAhahahahaha han blei til en frosk!!!!!!!! hahahaaa jeg tok helt av da jeg så det Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Haha ja, det ble frosk ja Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 Det at Absoreberingspain ble til en frosk var litt genialt. Eller, kunne i alle fall ha vært det, hvis det hadde blitt gjort til noe litt morsomt og ikke tatt fire sider. Men fint at Naruto brukte litt taktikk. Vet ikke helt hva jeg synes om at Shizune er død. På én side har hun alltid vært en ubrukelig karakter, så hun kunne like så godt død, men på den annen side, hadde det vært veldig fint om hun faktisk fikk gjort noe først. Liksom, gjrt seg fortjent til å være i serien. Driter i om pappafrosken er død eller ei, men plager meg at de sterke kjempefroskene ble slått så alt for lett. Selv om jeg hadde likt det bedre om resten av Konoha hadde gjort noe for å hjelpe Naruto i kampen, men at noen av dem i alle fall har tenkt å spore opp den ekte Pain er i det minste bedre enn at de sitter der og sier "vi er noen svake jævler og det er ingenting vi kan gjøre." Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 13. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2009 tror ikke at noen av de store froskene er døde... synes de kan leve litt til. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg kan ikke huske at de stod at froskene var døde. De er i livet fremdeles. men bare hardt skadet og har store skader. Det jeg lurer på hva skal naruto og Pain snakke om . ? Det må være noe interesant Shizune døde, det var trist, men alle dør en dag. Jeg håper de andre finner ut fort noe om Pain. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 De lå jo der og jamret seg, så de er neppe døde, men de ble beseier alt for lett. Har forresten funnet ut at jeg ikke vil at gamlefrosken skal være død. Blir for teit om de tre mentorene tl Naruto blir drept av samme person. Må finnes andre måter å skape drama på. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Men jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Kakashi. Er han død eller lever han ennå? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Stod at Pein hadde "stjålet" Kakashi fra Naruto, så jeg tror ikke han er død. Det ville ha stått det hvis han var død, sånn som med Jiraya. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Vi vet ikke sikkert, men det er hintet veldig mye til at han er død. Håper ikke han er det da, for det ville vært den lameste og mest ufortjente døden noensinne. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Leste at folk var uenige i om oversettelsen av "stjålet" var det mest riktige. Det gjenstår å se om Kakashi er død, men Fukusaku er nok død vil jeg tro. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Kakashi har fortsatt en jobb før han skal dø, så han må nesten våkne snart. Jeg blir skuffet om han dør, just like that.. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, jeg er enig der. Jeg har hørt at Kakashi har en eller annen conection med han Tobi, grunnleggeren av Uchiha klanen eller hva han var. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Tviler på at kakashi har kontakt med madara, hvor hørte du det hen? Men det kan jo hende ;S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå