Bruktbilen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og hvem er nagato? styrer han main pain eller hvordan fungerer det. kan noen fortelle meg litt ;D Takk Nagato er som en puppet master, han tar over døde kropper ved hjelp av svarte piercinger og kan kontrollere dem uten å faktisk delta i kampene. Selv om alle kroppene dør så kan han skaffe nye, alt han trenger er lik. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Og hvem er nagato? styrer han main pain eller hvordan fungerer det. kan noen fortelle meg litt ;D Takk Nagato er som en puppet master, han tar over døde kropper ved hjelp av svarte piercinger og kan kontrollere dem uten å faktisk delta i kampene. Selv om alle kroppene dør så kan han skaffe nye, alt han trenger er lik. Ja jeg hadde ikke fått med meg det. Sitter og leser om det nå.. I chapter 374 så ser man nagato. men nå i den nyeste chapteren er ikke nagato der. Betyr det at main pain som vi ser i chapter 433 blir styr av nagato ? eller er det nagato, siden nagato har langt h¨år i chapter 374 men kort hår i 433.. Og begge de to har samme like øyner.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ingen vet hvordan Nagato ser ut som voksen, alle kroppene med svarte piercinger er styrt av Nagato. Når han tar over en kropp/summon så får de også et spesielt utseende, orange hår, blek hud og rinn øynene. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Virkelig bra chapter! Strategien for å ta den bakerste pain-en var faktisk ganske god, selv om det tok mye chakra. Ser fram til neste Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt feil å si at han har evig med KB'er da.. Han har kanskje bare den ene han henta fram fra froskeriket nå, men kanskje fler. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Litt feil å si at han har evig med KB'er da.. Han har kanskje bare den ene han henta fram fra froskeriket nå, men kanskje fler. Det var nå i alle fall 2 der som vi så Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ingen vet hvordan Nagato ser ut som voksen, alle kroppene med svarte piercinger er styrt av Nagato. Når han tar over en kropp/summon så får de også et spesielt utseende, orange hår, blek hud og rinn øynene. aha ok . Takk for info Bruktbilen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Chapter 434 er ute på onemanga, Kishi klarer faktisk å holde spenningen oppe! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg tipper frosken brukte genjutsu, sånn at det ser ut som pein klarte å fjerne sage chakra'n til naruto.. Men nå håper jeg inderlig at kyuubi chakra kommer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pokker, ikke mer genjutsu crap, det er bare en elendig måte å skape spenning uten konsekvenser og samtidig la en kamp vare i evigheter. Det blir også veldig forvirrende(Sasuke vs Deidara). Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Froskene er tregt ute da. Hadde vært kult om Kishi for en gang skyld IKKE tar med forhåndsannonserte moves, Pain burde være fullt i stand til å avbryte deres meditasjon. Håper på Kyuubi sjøl jeg! Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bra chapter. De mulighetene jeg ser for naruto nå er. 1. Frosken bruker genjutsu for å lure pain at han har tatt naruto. 2. Frosken rekker bruke genjutsu før naruto får skader. 3. Naruto bruker rev chakraen sin. 4. Naruto klarer bruke litt sage mode for å komme seg ut og frosken bruker genjutsu da. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hadde vært stilig hvis Naruto ble fanget slik at resten måtte redde han. 9-tailen må forsegles sist, så Naruto blir ikke drept før 8-tail er død. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hadde vært stilig hvis Naruto ble fanget slik at resten måtte redde han. 9-tailen må forsegles sist, så Naruto blir ikke drept før 8-tail er død. Hadde vært grei denne og. Liker når litt uforutsigbare ting skjer. Burde være litt risiko ved kampene i alle disse shonen-seriene. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Bra chapter.De mulighetene jeg ser for naruto nå er. 1. Frosken bruker genjutsu for å lure pain at han har tatt naruto. 2. Frosken rekker bruke genjutsu før naruto får skader. 3. Naruto bruker rev chakraen sin. 4. Naruto klarer bruke litt sage mode for å komme seg ut og frosken bruker genjutsu da. En mulighet som det later til at mange glemmer, er at han ene pain'en kan komme til å bli til en frosk, siden han har absorbert rå, ublandet sagechakra, og har minimalt med erfaring i å kontrollere den. Er det jeg håper kommer til å skje. Har hatt lyst å se noen bli til frosk lenge nå. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 En mulighet som det later til at mange glemmer, er at han ene pain'en kan komme til å bli til en frosk, siden han har absorbert rå, ublandet sagechakra, og har minimalt med erfaring i å kontrollere den. Er det jeg håper kommer til å skje. Har hatt lyst å se noen bli til frosk lenge nå. Haha, good one Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bra chapter.De mulighetene jeg ser for naruto nå er. 1. Frosken bruker genjutsu for å lure pain at han har tatt naruto. 2. Frosken rekker bruke genjutsu før naruto får skader. 3. Naruto bruker rev chakraen sin. 4. Naruto klarer bruke litt sage mode for å komme seg ut og frosken bruker genjutsu da. En mulighet som det later til at mange glemmer, er at han ene pain'en kan komme til å bli til en frosk, siden han har absorbert rå, ublandet sagechakra, og har minimalt med erfaring i å kontrollere den. Er det jeg håper kommer til å skje. Har hatt lyst å se noen bli til frosk lenge nå. Genialt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Desverre går det ikke, han får ikke noe av chakraen han absorberer, det sendes bare vekk i et tomrom. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Desverre går det ikke, han får ikke noe av chakraen han absorberer, det sendes bare vekk i et tomrom. sikker?? (håpe du tar feil, håpe du tar feil ) Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja jeg er også litt enig der med bruktbilen.. Enten tom rom eller et sted , men ikke at han blir sterke av det . Gleder meg bare syykt til chapteren kommer ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå