Bruktbilen Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Blir spennende å se hva som skjer i neste episode, var flott at Naruto ikke brukte "gjem en klone"-trikset for å få evig SM. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Tror Naruto har en plan videre, hvis ikke hadde han nervøst sagt at han måtte drepe så mange som mulig før Sage-mode ble ferdig istedet for å rolig si at han må drepe 1 til. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Håper på litt Kyubii-chakra! Blir spennende. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Blir spennende å se hva som skjer i neste episode, var flott at Naruto ikke brukte "gjem en klone"-trikset for å få evig SM. Tipper evig sage mode er umulig, virker som uansett om han står i ro heel tiden kan han bare være i sage mode en hvis periode Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) råå episode hmm. kanskje han bruker "that technicke(driter i stavinga), og kanskje det er en måte å kontrollere kiyuubien på Endret 23. januar 2009 av kristianfredrik Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Kanskje vi får servert et flashback til et møte med the key-frog? Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 gleder meg mektig til neste uke, æsj så lenge til neste chapter sier nå jeg! Naruto begynner å ta av skikkelig nå. Endelig er Naruto rett og slett kick ass! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Jepp. Vært mye verre å vente på de to siste kapitlene enn tidligere! Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Det går bra, tiden går fort og vips nye kapittel er ute =) Jeg lurer på om han skal bruke reve chakra og klarer kontrolere den eller han på en eller annen måte får mer sage krefter til å banke main pain, håper ingen forstyrrer naruto ved å hjelpe han. Nå må han bevise at han er onkli mann ved å banke Pain alene, han skal jo bli sterkere hokage enn de som var tidligere =))) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Blir spennende å se hva som skjer i neste episode, var flott at Naruto ikke brukte "gjem en klone"-trikset for å få evig SM.Hvordan bekrefter du det? er jo mulig en klone ble igjen i munnen til forsken Blir spennende, selv håper jeg på "kyuubi-chakra control" edit: typo Endret 27. januar 2009 av Lasse_H Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Nå kan han i det minste kaste den farlige natur-rasengaen han ikke kunne bruke uten å skade seg siden han er på avstand fra impact. Og til de som lurer på hvorfor de unge blir så sterke i forhold til de gamle så har det gått gjennom hele serien en tråd hvor det sies at neste generasjon vil overgå den forrige generasjonen. Lenke til kommentar
xEmil Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Blir spennende å se hva som skjer i neste episode, var flott at Naruto ikke brukte "gjem en klone"-trikset for å få evig SM.Hvordan bekrefter du det? er jo mulig en klone ble igjen i munnen til forsken Blir spennende, selv håper jeg på "kyuubi-chakra control" edit: typo Er en klone i kjeften på frosken ja Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Gleder meg til å lese nyeste kapitelen idag =) Lurer på om han kommer til å bruke i det hele tatt rev chakraen. Hvis han kunne blande den med sage mode hadde vært sykkt ..Får bare vente og se Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Chapter ute Ikke så veldig mye nytt, evig SM og ett par rasenshuriken Men det ser ut til at Pain er ute med full kraft nå Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det jeg misliker mest med hele Pain-opplegget er at jeg ikke ordentlig klarer å skille mellom variantene. Er hele tiden forvirret over hvem som kan gjøre hva. Tror Pain gjør seg mye bedre på anime, selv om det er evigheter til Lenke til kommentar
xEmil Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 "They face off next time in color!!" Hele chapteren i farger ? :O Da må det skje noe epic Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Ser visst ut som at det blir 1on1, tror ikke det blir vanskelig for Naruto å ta han ned siden han kan spamme uendelig med kloner. Vi har uansett allerede sett en slik kamp med Kakashi, det blir nødt til å skje noe spennende denne gangen. xEmil: Kishi bruker farger for å vise nye ting som er viktig/stilig å se i farger så er jeg spent på hva som kommer til å skje ned chapter. Tror derimot det bare blir en side med farger, men man vet jo aldri.. Lenke til kommentar
xEmil Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 xEmil: Kishi bruker farger for å vise nye ting som er viktig/stilig å se i farger så er jeg spent på hva som kommer til å skje ned chapter. Tror derimot det bare blir en side med farger, men man vet jo aldri.. Ja du sier noe der.. Når jeg tenker meg om, så viste de farger på bare noen få bilder for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Nagato driver og lurer et eller annet sted uansett, så er ikke sikkert det betyr så mye om Naruto slår Pain. Mulig Pain bare er en pingleutgave av Nagato. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Bra chapter. Naruto har blit både smartere og sterkere. Lurer på hva som skjer i neste chapter. Jeg skjønner ikke helt når det gjelder pain. Er det sånn at han det er 6 pain , sjefen deres er han som er igjen nå, som fikk styrket sit tilbake .. Og hvem er nagato? styrer han main pain eller hvordan fungerer det. kan noen fortelle meg litt ;D Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå