Riot™ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Serjiously, ser at du klager veldig mye over folk som blir sterke. Hva med Sasuke? Fyren har jo hatt utallige angrep i forhold til Naruto. Naruto har hatt, tja, to angrep gjennom alle kapitlene opp til nå? Tajuu Kage Bunshin og Rasengan. Synes fyren som trener hardere enn de fleste fortjener et lite triks eller to, i motsetning til f.eks Sasuke som vi ser lite av men tok seg av Orochimaru uten problemer... Synes det er på tide han får seg noe nytt å lære. Dritkjedelig å bare lese "Kage Bunshin" når han sloss. De andres kamper har alltid vært gøyere å både se og lese siden det finnes mer enn et bilde av to stk som bruker rasengan også vips så var fienden dævv. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Klart det. Er like lei Kage Bunshin og rasengan som du er, er derfor jeg håper den nye teknikken han skal vise fram i neste kapittel er noe kreativt og ikke så sinnsykt overbrukt. SAGE TECH ODAMA RASENGAN!!!!!!! Sasuke har blitt bygd opp mye bedre. Han lærte mye, og fikk mange nye krefter i løpet av de tre årene med Orochimaru. På samme tid lærte Naruto... et angrep, og ble kanskje littegrann fysisk sterkere, og hakket mer taktisk. Og litt bedre Chakra-kontroll sikkert. Det er først nå han får en kraftig power-up, som plutselig hundredobler kreftene hans på et par dager. Det er dette som er så fælt irriterende. Naruto trengte nye krefter, bare ikke så fort. Men er veldig glad for at han ser ut til å kunne gjøre noe uten hjelp fra revechakraen. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det største problemet jeg ser er at Naruto lærte Rasengan som den fjerde bruke over 3 år på og aldri klarte å fullføre det. Det er greit at Naruto klarte dette, men nå plutselig Konohamaru også? Er det noe jeg har glemt eller? Teknikken har blitt omtalt som "det store", men i noen kapitler er det håpløst mens andre er det HOLY SHIT, og nå har plutselig Konohamaru klart det også? DET er latterlig, mener jeg... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Rasengan har generelt bare blitt en plagsom ting. I starten av del 2 var det "omgomgomg, nye krefter, nye krefter... STOR RASENGAN!!!" I kampen mot Kakazu var det "Han er syyyyyyyykt sterk nå, og ny teknikk og greier!!" ..."RASENGAN-SHURIKENTING!!!!" Og i Konohamaru mot Pain, "Jeg skal bruke den nye teknikken Naruto lærte meg. RASENGAN!!!!" Er bare sykt lei nå. Den nye teknikken bør være en ny vindbasert greie, slik at Kishi også viser at han ikke har glemt helt konseptet med forskjellige elementer. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Skulle likt å sett Naruto ta en Bleach og bare "BAN... KAI!" Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hovedfokuset under time-skippet virker som var om at Naruto skulle lære seg å bruke Kyuubi-kreftene. Det fokuset var tydeligvis meningsløst siden de driter i Kyuubi for øyeblikket. Men man skal ikke glemme at 4-hales-greia hans knuste Orochimaru ganske heftig i kamp. Lurer faktisk på om den er sterkere en Sage-moden hans (i ren power hvis man ser bort fra tapet av kontroll). Det fete blir hvis han på en eller annen måte klarer å blande Kyuubi-chakraen sammen med natur-chakraen, det ville blitt overkill. Er usikker på om den "onde" Kyuubi-chakraen kan blandes med den "gode" natur-chakraen, men det er åpenbart at et eller annet skal skje med den nøkkelen han arvet. Litt synd egentlig, etter time-skippet gledet jeg meg til å se Naruto rule ved hjelp av Kyuubi-kreftene, men så avviste de dem og det var derfor han ble kjip igjen. Er først nå han har begynt bli kul igjen. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Nå er det vel strengt tatt den "gode" Kyuubi-chakraen som ble gjort tilgjengelig for Naruto, så det ligger ganske kraftig i kortene at der er en slags sage-kyuubi combo på vei. Jeg vedder fremdeles på en "kyuubi sage tech odama fuuton rasenshuriken XXL special collectors edition" som er 500 ganger større enn vanlige rasenshuriken og som kan bli kastet et halvannet lysår før den spektakulært blir misoppfattet som en supernova der den mister stabiliteten og går boom. My two pennies. Endret 18. januar 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nå er det vel strengt tatt den "gode" Kyuubi-chakraen som ble gjort tilgjengelig for Naruto, så det ligger ganske kraftig i kortene at der er en slags sage-kyuubi combo på vei. Jeg vedder fremdeles på en "kyuubi sage tech odama fuuton rasenshuriken XXL special collectors edition" som er 500 ganger større enn vanlige rasenshuriken og som kan bli kastet et halvannet lysår før den spektakulært blir misoppfattet som en supernova der den mister stabiliteten og går boom. My two pennies. Haha, good one! Ellers, er det den gode chakra'en? Har hørt de har pratet om at det var Yin eller Yang-delen av chakra'en han fikk, men vet ikke om det er nok til å si god eller ond. Vi vet ikke hva forskjellen er mellom dem. Light og shadow-manipulation eller hva de har kalt det har vært et aspekt ved chakra-opplegget som ikke har blitt forklart enda. Selvom det muligens kan være så enkelt tviler jeg på det. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja, Kishi har masse å forklare, godt mulig at han har tatt seg vann over hodet i tillegg. Men etyter Pain, vi har jo fremdeles både Sasuke og Madara å plukke høner med, så det er nok av tid til å forklare ting. Lenke til kommentar
SimonValentine Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Plager meg litt at Naruto plutselig er så sterk. Greit nok at han får masse krefter og sånt av sage-modusen, men at det virker som han er så latterlig my sterkere enn alle andre i byen er bare... latterlig . Selv om han klarte sage-treningen bedre enn det Jiraya gjorde. Ingen i hele Konoha hadde sjans mot Pain (regner vel med at Tsunade hadde greid og ta én riktignok, hvis Kishi hadde gitt henne sjansen til å sloss), så at Naruto kommer og plutseliger banker dem én etter én virker ikke riktig for meg. Likevel, hvis jeg bare slår meg til ro med denne altfor syke powerup'en, så var dette et bra kapittel. Ble litt redd da jeg så Naruto-klonene bruke andre kloner for å få til rasengan, men heldigvis var det for å lage en supergigating. Froskene som sloss var også ganske kult. Gleder meg til å se Narutos nye teknikk, og at det er noe litt kreativt denne gangen. Håper forresten ikke Kakashi er død. For min del kan han godt dø når som helst, det er ikke det, men dette må ha vært den lammeste hovedkarakterdøden i mangas historie. Greit nok Naruto har blitt mye sterkere(noe som er nødvendig for hovedpersonen) men dere MÅ jo huske at Pein har nå fightet mot mange og brukt utrolig mye charkra nå, og han er sikkert ganske mye svakere nå enn hvordan han var når han kom til Konoha med en gang. Men en ting jeg kan være litt enig om, er at Naruto kanskje ble litt for sterk på den korte perioden. Han kunne sikkert brukt litt lengre tid på å bli sånn som han er nå. Men jeg er fordøyd at det skjedde, Naruto har alltid vært "underdogen", så nå er det på tide at han eier litt også Jeg trodde den ultimate teknikken han har/hadde lært seg var en range attack, men når d stod at det "next chapter, melee", så ble jeg veldig overrasket! Så gleder meg sykt til å finne ut hva det er (så lenge det ikke er en nye ransengan variant) Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skulle likt å sett Naruto ta en Bleach og bare "BAN... KAI!" HAHAHA!!!! det hadde tatt hele kaka!!! hadde dattebayo gjort dette om til en troll når den hadde komt. så hadde de sikkert bare "BAAAAN KAI! tada!!1 nine tails ;D Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 GETSUGA SAGE TECH KYUUBI ODAMA FUUTON RASENSHURITENSHOU XXXL SUPER SPECIAL COLLECTORS ULTIMATE EXTREME PERFECT DELUXE DIRECTORS UNCUT EDITION v2.4!!!! Nei, nå må jeg ta meg en pause Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Føler en gjennomlesning av denne tråden ( http://forums.narutofan.com/showthread.php...7942&page=2 ) forklarte mye om hvorfor Naruto har blitt sterk så fort som han har blitt. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Chapter 432 ute! gogo Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Chapteren 432 var gærn. Naruto har blit sykt sterk, viste ikke at han klarte kaste Rasen Shuriken.. Det ser ut som det er Naruto vs Pain sjefen nå. Men jeg lurer på hvordan naruto skal slåss , han har brukt sage mode. Eneste jeg ser for meg nå er at, han kan bruke reve chakraen...Hvis ikke noen hjelper han.. Hva tror dere a? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sinnsykt fett chapter ihvertfall! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det chapteret var freaking awsome , han kasta rasen shuriken da Jeg har en følelse på at Kyuubi-chakraen kommer [sorry, for mange smileys, ble litt gira] Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, dette blir materiell til trippel-episode! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hoho, ikke bare er hva som skjer nå badass, det er spennende og uforutsigbart! Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ble litt skuffet da den nye teknikken var nok en rasengangreie, men må si det var litt kulere enn jeg hadde trodd. Naruto kommer sikkert til å slite mot main-pain nå som han ikke er sage mer. Bra kapittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå