Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lest, har lest :dribble: EPIC!! Naruto eier :new_woot:

Sage Tech Giant Rasengan :whistle:

Ja fy faen den var svææær. Skal lese en gang til nå.

En ting jeg lurer på, i litt eldre Narutohistorie.

Gaara ble jo Kazekage for Sand village. Vil ikke det si at han er sterkere og flinkere enn Naruto? Kazekage er jo Sandbyens versjon av Hokage, er det ikke?

Gleder meg til å se den nye teknikken hans <3

Lenke til kommentar

Froskene sa jo selv at Naruto klarte Sage-mode bedre enn det Jiraya gjorde. Man så på Jiraya sin hud at han ikke fikk balansen riktig med natur-chakraen. De har lagt opp til at Naruto skulle klare dette bedre enn Jiraya.

De har lagt opp til dette i månedsvis nå, bare fordi du har glemt alt du har lest betyr ikke at Kishimoto har failet.

Lenke til kommentar

Mulig det kommer frem når Naruto og Sasuke møtes. Sistnevnte har jo ein høne og to å plukke med Konoha. Itachi forutså nok at Sasuke kanskje ikkje ville tåle sannheten, og derfor ville søke hevn. Tross Itachi sine høge tanker om Konoho og folket der.

Itachi såg på Naruto som siste sjangse for å kunne beskytte Konoha mot ka enn Sasuke kunne finne på :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg vil anta det er forsvar mot Sharingan'en. Det Sasuke gjorde med Sharingan mot Naruto forrige gang de møttes mistenker jeg er bare halvparten av hva han kunne gjort mot Naruto i og med at Sharingan skal være i stand til å kontrollere Kyuubi. Men nå bruker jo ikke Naruto Kyuubi da, så dette er kanskje ikke relevant nå, hvis ikke Sasuke er i stand til å dra den fram da hvis han skal ødelegge Sage modusen.

Lenke til kommentar

Plager meg litt at Naruto plutselig er så sterk. Greit nok at han får masse krefter og sånt av sage-modusen, men at det virker som han er så latterlig my sterkere enn alle andre i byen er bare... latterlig :mellow: . Selv om han klarte sage-treningen bedre enn det Jiraya gjorde. Ingen i hele Konoha hadde sjans mot Pain (regner vel med at Tsunade hadde greid og ta én riktignok, hvis Kishi hadde gitt henne sjansen til å sloss), så at Naruto kommer og plutseliger banker dem én etter én virker ikke riktig for meg.

Likevel, hvis jeg bare slår meg til ro med denne altfor syke powerup'en, så var dette et bra kapittel. Ble litt redd da jeg så Naruto-klonene bruke andre kloner for å få til rasengan, men heldigvis var det for å lage en supergigating. Froskene som sloss var også ganske kult. Gleder meg til å se Narutos nye teknikk, og at det er noe litt kreativt denne gangen.

Håper forresten ikke Kakashi er død. For min del kan han godt dø når som helst, det er ikke det, men dette må ha vært den lammeste hovedkarakterdøden i mangas historie.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Kakashi er ikke død, han snakker fortsatt med faren sin. Naruto kan ikke føle han fordi han har brukt opp mer eller mindre alt av chakraen sin. Tipper Tsunade blir å ofre seg slik at hun redder livet til Kakashi.

Tror denne kampen kommer til å ta slutt ganske raskt fordi Naruto hopper rett til den beste jutsuen han har.

Lenke til kommentar
Plager meg litt at Naruto plutselig er så sterk. Greit nok at han får masse krefter og sånt av sage-modusen, men at det virker som han er så latterlig my sterkere enn alle andre i byen er bare... latterlig :mellow: . Selv om han klarte sage-treningen bedre enn det Jiraya gjorde. Ingen i hele Konoha hadde sjans mot Pain (regner vel med at Tsunade hadde greid og ta én riktignok, hvis Kishi hadde gitt henne sjansen til å sloss), så at Naruto kommer og plutseliger banker dem én etter én virker ikke riktig for meg.

Skjønner forsåvidt poenget ditt. Men før han fikk denne power-up'en her tok han Kakazu som Kakashi slet med. Og han har vært ekstra seriøs i og med at Jiraya har blitt drept. Når han nå får en monster-power-up i tillegg til disse framskrittene syns jeg egentlig det er rett og rimelig at han ruler litt. Han har dessuten benyttet seg av Kage Bunshin-trening både for Fuuton Rasenshuriken og på Sage Mode-treningen. Dersom man forutsetter at normal trening som det der hjelper på mer enn bare teknikkene du øver på (feks. er konsentrasjonen hans sannsynligvis blitt mye bedre av Sage mode-treningen) så betyr det altså at han har fått ekstra raskt framskritt på andre områder enn det han trente fordi han fikk ekstra erfaring av alle klonene.

Hadde syns det hadde vært rarere om dette ikke hadde skjedd personlig, har ligget i kortene en stund.

Lenke til kommentar

Joa, han tok en OHKO på Kakazu, riktignok med en teknikk som var så skadelig for seg selv at han ble bedt om å aldri bruke den igjen. Han har vært borte og trent, og med Sage-modusen er det klart han blir my sterkere, men sånn... sterkere enn hele Konoha tilsammen på et par dager? Styrkerforskjellen mellom Kakashi og Naruto er nå omtrent som... forskjellen mellom den tredje hokage og Konohamaru (njanja)? Alle innbyggerne virket forsåvidt ganske inkompetente under denne invasjonen av en eller annen grunn, så sånn sett var det kanskje ikke vanskelig å overgå dem. Synes egentlig ikke dette har ligget i kortene, synes heller dette var alt for lite bygd opp.

Men som sagt, hvis jeg velger og tolerere dette, var kapittelet veldig bra. GO GO TEENAGE MUTANT NINJA FROGS!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...