Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte å lese manga'n for noen dager siden, da anime'n gikk alt for seint, og må si at hele den historien bak itachi tok meg. Alt passet plutselig sammen.

 

Ellers blir det spennende å se hemmeligheten bak "Pain(s)". Føler at ting begynner å ta slutt, nå som hele Konoha er lagt i grus.

Lenke til kommentar

Neh, det er masse ting som ikke er oppklart enda. : )

 

Sasuke? Vil han ta hevn på konoha, eller vil han(som de fleste spår) gå imot madara. At han lar madara "bruke" han helt til han går imot

Kabuto? Ja, hvor blir det av gutten.

 

Nagato? Vil nagato kommme fram, hvis naruto+gjengen tar pain?

 

Danzou? Comback?

 

+++++

Er nok endel.. så jeg tviler på at vi er mot slutten.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Spørs jo hva man mener med slutten det. Kapittelmessig er jeg enig, men ting skjer raskt i tid om dagen. For bare 1 måned siden startet Naruto frosketreningen. Før det var det et oppdrag om å finne Sasuke, som kom rett etter de slo Kakazu. På en jævlig kort tid har Naruto gått fra elendig til gudelig. Shonen - eneste sjangeren hvor 16-åringer er de beste!

Lenke til kommentar
Begynte å lese manga'n for noen dager siden, da anime'n gikk alt for seint, og må si at hele den historien bak itachi tok meg. Alt passet plutselig sammen.

 

Ellers blir det spennende å se hemmeligheten bak "Pain(s)". Føler at ting begynner å ta slutt, nå som hele Konoha er lagt i grus.

 

Du som meg!

 

Eg orket rett og slett ikkje meir, eg ville ha meir med det samme. Så eg fikk lest meg frem tom. kap 430 veldig kjappt :) Itachi og bakgrunnen hans var bare heilt sinnsyk. Eg skal inrømme at det var tårer i samtlige 2 øyner :p Eg lever meg så utrolig inn...gleder meg til animen kommer hit. Tilsatt riktig musikk blir nok dette skikkelig bra( elsker shippbuden musikken btw)

Lenke til kommentar

Må si at jeg ikke har fulgt animeen så mye siden ep 80 - 91. Dette grunnet at jeg synes det henger så langt etter Mangaen at jeg gidder bare ikke, haha, men jeg så nylig igjennom alle fra 80 - 90 og må si jeg fikk gåsehud når Naruto bruke Fuuton Rasen-shuriken. Hadde nok bare ledd hadde jeg sett det på Amerikansk haha.

 

Lurer på om stemmen til alle sammen kommer til å være det samme i Shippuuden på Engelsk? Aner ikke hvor langt de har kommet, men regner med de ikke gidder fikse på stemmene eller leie inn nye VA.

Lenke til kommentar

Gleder meg også til nye kapittellet!

 

PS: Hvorfor i h... la jeg inn et innlegg til Animeen her i mangatråden? Brb, /slå selv.

 

EDIT ADD: Holy crap, leste nettopp det nye kap. Første gang jeg er stolt over Naruto. Fytti rakkern dette kommer til å bli en episk fight! Gidder ikke skrive noe spoilers, men skynd dere til onemanga. :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...