Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo.. Ble det noen gang nevnt hvem som ga opplysninger til jiraya om akatsuki?

Det blir bare opplyst at han fikk info fra kildene sine... han har så mange spioner osv. som skaffer info, så umulig å vite tror jeg...

Men det er en ting som bekymrer meg... hvor lenge tror dere mangan vil holde på nå? jeg vil jo si at det begynner å komme en slutt... hvor lenge sånn ca? halv år, 1 år, 2 år osv?

Lenke til kommentar
Men det er en ting som bekymrer meg... hvor lenge tror dere mangan vil holde på nå? jeg vil jo si at det begynner å komme en slutt... hvor lenge sånn ca? halv år, 1 år, 2 år osv?

Det er en god del ting som må oppklares først:

edited: Mye som skal avdukes nå, ja. Hva som skjer med Pein, Sasuke, 8-tails+Killerbee, Naruto og ikke minst Konoha. Nå som Konoha er borte, kommer sikkert Danzou frem igjen.

som du ser :D

Lenke til kommentar

Tja.. var ikke ment for å korte ned ventetiden til folkene, men kanskje gjør det for noen?.

BAre legger ut bilder imens av chapteren for å gjøre folk glade, haha ; O

EDIT flere bilder har kommet ut:

Legger dem i spoileren. : )

520140oh2copylk4-1.jpg

520790hd1copyym7-1.jpg

793250ac4copynk9.jpg

467690xv5xn5.jpg

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Ekstremt spennende. Entreen til Naruto var bare best, han er badass!

Men hvis han vinner denne fighten så synes jeg at de skal gi ham tittelen Hokage, resten av Konoha hadde jo så og si ikke sjangs mot Pain. Han vil jo da være den som er best egnet til å være byens beskytter, eller det lille som er igjen av byen da.

Thumbs up til den nye looken til Naruto, skikkelig barskt :)

Lenke til kommentar
Fikk frysninger da naruto slo ihjel den ene painen :D

Jeg får det enda :D

:thumbup:

+ at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o

Når tar han rasengan ?, knuser han ikke pein body'n ned neven a ?

anyway, chapteret var skikkelig rått, endelig en *high level* fight med naruto :love:

Lenke til kommentar
nja.. bare fordi han slo ut en pain, betyr jo ikke at han er vedsiden av kage-level, mere high jounin... vi får se ; D

Sage mode må ha virkelig boostet speeden hans no kraftig, + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o

Tror du overvurderer hva kage-level betyr egentlig. Gaara og Deidara er lave kage-level, og denne Naruto hadde knust dem begge. "Alle" av betydning er egentlig kage-level nå. Eneste som hadde slått Killer Bee var Raikage, deretter kom Sasuke, ergo er Sasuke Kage-nivå også. Sasori drepte tidligere Kage, dermed var til og med Sakura i kage-level-fight, selvom det var Chiyo som gjorde at de kunne vinne.

Samme hadde Kazuku gjort, og Naruto "drepte" han før Sage-power-up'en, så Naruto er definitivt Kage-level nå!

Når det er sagt, håper ikke de gjør Naruto til Hokage enda, selvom han ærlig talt for øyeblikket virker som den kanskje sterkeste fra Konoha

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Fikk frysninger da naruto slo ihjel den ene painen :D

Jeg får det enda :D

:thumbup:

+ at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o

Når tar han rasengan ?, knuser han ikke pein body'n ned neven a ?

anyway, chapteret var skikkelig rått, endelig en *high level* fight med naruto :love:

ja, bare dårlig scan.

Men litt skuff at kishi ikke lager noe "blaaast" ut av det. - Like this:

http://www.onemanga.com/Naruto/168/03/

nja.. bare fordi han slo ut en pain, betyr jo ikke at han er vedsiden av kage-level, mere high jounin... vi får se ; D

Sage mode må ha virkelig boostet speeden hans no kraftig, + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o

Tror du overvurderer hva kage-level betyr egentlig. Gaara og Deidara er lave kage-level, og denne Naruto hadde knust dem begge. "Alle" av betydning er egentlig kage-level nå. Eneste som hadde slått Killer Bee var Raikage, deretter kom Sasuke, ergo er Sasuke Kage-nivå også. Sasori drepte tidligere Kage, dermed var til og med Sakura i kage-level-fight, selvom det var Chiyo som gjorde at de kunne vinne.

Samme hadde Kazuku gjort, og Naruto "drepte" han før Sage-power-up'en, så Naruto er definitivt Kage-level nå!

Når det er sagt, håper ikke de gjør Naruto til Hokage enda, selvom han ærlig talt for øyeblikket virker som den kanskje sterkeste fra Konoha

Tjaa, er vel enig med deg der. tenke vel ikke på det særlig, når jeg skrev det ned... till tross for at kono gjorde det samme, bare at han ikke knuste ham i filler, høh. ; )

Blir iallefall spennede kamp. Satser på at det blir endel chapters ut av denne fighten...

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...