Laffe Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Hallo.. Ble det noen gang nevnt hvem som ga opplysninger til jiraya om akatsuki? Lenke til kommentar
SimonValentine Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Hallo.. Ble det noen gang nevnt hvem som ga opplysninger til jiraya om akatsuki? Det blir bare opplyst at han fikk info fra kildene sine... han har så mange spioner osv. som skaffer info, så umulig å vite tror jeg... Men det er en ting som bekymrer meg... hvor lenge tror dere mangan vil holde på nå? jeg vil jo si at det begynner å komme en slutt... hvor lenge sånn ca? halv år, 1 år, 2 år osv? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Men det er en ting som bekymrer meg... hvor lenge tror dere mangan vil holde på nå? jeg vil jo si at det begynner å komme en slutt... hvor lenge sånn ca? halv år, 1 år, 2 år osv? Det er en god del ting som må oppklares først: edited: Mye som skal avdukes nå, ja. Hva som skjer med Pein, Sasuke, 8-tails+Killerbee, Naruto og ikke minst Konoha. Nå som Konoha er borte, kommer sikkert Danzou frem igjen. som du ser Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 En naturlig slutt ville være at naruto blir Hokage. Personlig kan jeg ikke se at dette skjer med det første, så regner med det er en stund igjen. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Spoilere hjelper ikke veldig med å korte ned ventetiden.. men de er kule Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Tja.. var ikke ment for å korte ned ventetiden til folkene, men kanskje gjør det for noen?. BAre legger ut bilder imens av chapteren for å gjøre folk glade, haha ; O EDIT flere bilder har kommet ut: Legger dem i spoileren. : ) Endret 29. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
peryy Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Chapter ute nå Lenke til kommentar
xEmil Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Fikk frysninger da naruto slo ihjel den ene painen Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Neste chapter kommer til å bli bra. Blir nok en bra fight Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 oh man.. herlig chapter. Håper det blir noe chapter til torsdagen!! Smackdown "bean"-pain ;D Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Ekstremt spennende. Entreen til Naruto var bare best, han er badass! Men hvis han vinner denne fighten så synes jeg at de skal gi ham tittelen Hokage, resten av Konoha hadde jo så og si ikke sjangs mot Pain. Han vil jo da være den som er best egnet til å være byens beskytter, eller det lille som er igjen av byen da. Thumbs up til den nye looken til Naruto, skikkelig barskt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) nja.. bare fordi han slo ut en pain, betyr jo ikke at han er vedsiden av kage-level, mere high jounin... vi får se ; D Sage mode må ha virkelig boostet speeden hans no kraftig, + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o Endret 30. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Fikk frysninger da naruto slo ihjel den ene painen Jeg får det enda Thumbs up til den nye looken til Naruto, skikkelig barskt + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o Når tar han rasengan ?, knuser han ikke pein body'n ned neven a ? anyway, chapteret var skikkelig rått, endelig en *high level* fight med naruto Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) nja.. bare fordi han slo ut en pain, betyr jo ikke at han er vedsiden av kage-level, mere high jounin... vi får se ; D Sage mode må ha virkelig boostet speeden hans no kraftig, + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o Tror du overvurderer hva kage-level betyr egentlig. Gaara og Deidara er lave kage-level, og denne Naruto hadde knust dem begge. "Alle" av betydning er egentlig kage-level nå. Eneste som hadde slått Killer Bee var Raikage, deretter kom Sasuke, ergo er Sasuke Kage-nivå også. Sasori drepte tidligere Kage, dermed var til og med Sakura i kage-level-fight, selvom det var Chiyo som gjorde at de kunne vinne. Samme hadde Kazuku gjort, og Naruto "drepte" han før Sage-power-up'en, så Naruto er definitivt Kage-level nå! Når det er sagt, håper ikke de gjør Naruto til Hokage enda, selvom han ærlig talt for øyeblikket virker som den kanskje sterkeste fra Konoha Endret 30. desember 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Fikk frysninger da naruto slo ihjel den ene painen Jeg får det enda Thumbs up til den nye looken til Naruto, skikkelig barskt + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o Når tar han rasengan ?, knuser han ikke pein body'n ned neven a ? anyway, chapteret var skikkelig rått, endelig en *high level* fight med naruto ja, bare dårlig scan. Men litt skuff at kishi ikke lager noe "blaaast" ut av det. - Like this: http://www.onemanga.com/Naruto/168/03/ nja.. bare fordi han slo ut en pain, betyr jo ikke at han er vedsiden av kage-level, mere high jounin... vi får se ; D Sage mode må ha virkelig boostet speeden hans no kraftig, + at det ser ut som han har klart å meste rasengaen uten clones ;o Tror du overvurderer hva kage-level betyr egentlig. Gaara og Deidara er lave kage-level, og denne Naruto hadde knust dem begge. "Alle" av betydning er egentlig kage-level nå. Eneste som hadde slått Killer Bee var Raikage, deretter kom Sasuke, ergo er Sasuke Kage-nivå også. Sasori drepte tidligere Kage, dermed var til og med Sakura i kage-level-fight, selvom det var Chiyo som gjorde at de kunne vinne. Samme hadde Kazuku gjort, og Naruto "drepte" han før Sage-power-up'en, så Naruto er definitivt Kage-level nå! Når det er sagt, håper ikke de gjør Naruto til Hokage enda, selvom han ærlig talt for øyeblikket virker som den kanskje sterkeste fra Konoha Tjaa, er vel enig med deg der. tenke vel ikke på det særlig, når jeg skrev det ned... till tross for at kono gjorde det samme, bare at han ikke knuste ham i filler, høh. ; ) Blir iallefall spennede kamp. Satser på at det blir endel chapters ut av denne fighten... Endret 30. desember 2008 av laffe Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Naruto har gått fra baby til mann, men jeg må si meg skuff til artistene av Naruto. Nye Naruto: http://sasuhine.deviantart.com/art/Naruto-Regresa-107866964 Tegning fra 2007: http://orin.deviantart.com/art/Naruto-Within-63147299 Ser du noe kjent med den jakken? Dåååårlig. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 Kappen skal minne om Yondaime da... Det er jo hele poenget. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 30. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Ah, ja da så. Så det nå (googlet Yondaime). Men still. Riktig fargekombinasjon der da. Aner ikke jeg - det ligner i hvert fall, prikk for prikk. Kanskje dem bare har lik sans for fargepaletter. Endret 30. desember 2008 av Riot™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå