Lawliet Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Shinra Tensei må vere noe av det råeste jeg har sett i Naruto! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Trur shizune døde (og halve konoha) :!: - Blir spennende å se om Naruto faktisk kommer tilbake nå, selv om jeg håper på at han ikke gjør det, mtp treningen hans. (Har han i det hele tatt lært noe nytt som funker?) grunnen til at jeg spørr er fordi jeg syns dette chapteret fikk ting til å gå alt for fort fram... har lest det 3 ganger nå, men syns det fortsatt Tenker litt tilbake, så: han *får ikke lov* å bruke wind rasen-shuriken, å hvordan går det med sage-modus mtp kyuubi chakra? hmmm... Dette blir spennende Hva om dette kun er genjutsu :!: *da ler jeg* edit: Sasuke got owned Endret 20. desember 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er det som skjer?!?!? alt bare dør og forsvinner! blir svett her jeg sitter! Er alle døde eller? Pain er jo gal, nå må han få en Kirin i hodet og bare dø! Selv om jeg liker å se Konoha svi litt Men Naruto er sykt for tiden! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror ikke alle er død nei, vi ser at de summoner før eksplosjonen starter, så det kan godt være at de gjør noe som redder en del folk i Konoha. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) de sa jo og at sammen kunne de lage en sykt sterk summon kanskje de summoner naruto fra det der landet han er i ?? så tar de den "sterke" summonen? Endret 20. desember 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tar de den sterke summonen? Jeg tror at det Ma, Pa og Naruto summonet var den summonen de snakket om, for å redde innbyggerne i Konoha, de teleporterte sikkert dem vekk inni summons. Uansett så ser vi 3 skikkelser i røyken, sikkert Ma, Pa og Naruto, får ikke vite hva som skjedde før om 2 uker :| Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tar de den sterke summonen? Jeg tror at det Ma, Pa og Naruto summonet var den summonen de snakket om, for å redde innbyggerne i Konoha, de teleporterte sikkert dem vekk inni summons. Uansett så ser vi 3 skikkelser i røyken, sikkert Ma, Pa og Naruto, får ikke vite hva som skjedde før om 2 uker :| Vi ser jo Sakura i ruinene etter på også Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Nå som Konoha er borte, kommer sikkert Danzou frem igjen. Blir spennende å se hva som skjer framover. Tviler på at halve Konoha er død, men ser dårligere ut for Shizune. Dessuten er jo ikke Tsunade satt ute av spill. Gleder meg til neste, synd det er pause Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Vi ser jo Sakura i ruinene etter på også For å skape litt følelse av ødeleggelse så sier vel Kishi at Naruto & Co bare klarte å redde 50% av innbyggerene eller noe slikt, pluss at Sakura sikkert er som Inoue i Bleach, altså heiagjengen til den kommende fighten. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hvis ingen viktige dør, er det teit. Hvis noen viktige dør, og dermed fikk elendige, ufortjente offscreen-dødsfall, er det teit. Synes dette ble gjort på en dårlig måte. Kunne i det minste vist noen grinende inbyggere som løp for livet eller et eller annet sånt. Uansett likte jeg dette kapittelet, siden det ser ut til å mer eller mindre kunne avslutte arcen. Og denne invasjonen har kjedet meg. Endret 21. desember 2008 av Serjiously Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Enig med Serijiously, håper på litt død Nå blir det sannsynligvis litt kickass framover! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ser ut som den kommende chapter blir en sikkelig badass ;O early confirmed spoilers! Source: 2ch Verification: Confirmed Translated by KWGoD‚Ìbrucelee ƒiƒ‹ƒg‹AŠÒ(‚‚Ü‚Ç‚èƒiƒ‹ƒg‚ÉŠª•¨A4‘ã–Ú‚ÉŽ—‚½‰HD‚è) naruto goes back (looks shaded on a scroll, he has a cape thing like the 4th) ƒiƒ‹ƒgA‚ ‚Ü‚è‚ÌŽSŒ€‚Éꊂ킩‚炸 naruto can't recognize the place due to all the destruction ƒCƒ‹ƒJAƒVƒJƒ}ƒ‹eŽqAƒ`ƒ‡ƒEƒWeŽqAƒLƒoeŽq‚Ͷ‚«‚Ä‚é iruka, shikamaru (father son) chouji (father son) kiba (mother son) are alive ƒJƒJƒV‚Í1ƒRƒ}‚¾‚¯‚ŶŽ€‚í‚©‚炸 kakashi...still not sure but he's in 1 panel. ƒqƒAƒV‚Í—¯Žç‚¾‚Á‚½‚Ý‚½‚¢ hiashi was away from the town (or on patrol, not sure...) jŽè‚ª‘n‘¢Ä¶‚µ‚ăJƒcƒ†‚É‘Sƒ`ƒƒƒNƒ‰‚ð“n‚µ‚½‚©‚çŠF•‚©‚Á‚½–Í—l(Šzƒ}[ƒN–³‚‚È‚é) Tsuande has used souzouzaisei and given all her chakra to katsuya to help everyone (the mark on her forehead is gone) è…–‚‚ª“¤ƒyƒCƒ“H‚ׂē¤ƒyƒCƒ“•œŠˆ Enma eats 'bean' Pain who then comes back to life “V“¹‚É‘Sƒ`ƒƒƒNƒ‰W‚ß‚½‚̂̓ŠƒXƒN‚‚AƒRƒiƒ“‚ªŠÅ‚é‚ÆŒ¾‚Á‚Ä‚¢‚é gathering all the chakra in tendou was risky, konan offers to treat him “¤ƒyƒCƒ“‚ªjŽèP‚¤‚àƒiƒ‹ƒguŽE bean pain goes after Tsunade but naruto kills him instantly. 4‘ã–ÚAƒWƒ‰ƒCƒ„‚Æd‚È‚é”w’† He has the 4th and Jiraiya's at his back. ÅŒã‚Ƀiƒ‹ƒgAƒPƒŠ‚‚¯‚Ä‚â‚é! Final page is naruto 'let's finish this' Ja dere ser ordet spoiler. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Glede seg, glede seg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ny "Outfit" ser det ut som. synes dere? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvis det stemmer, så er jeg i himmelen Lenke til kommentar
SimonValentine Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ny "Outfit" ser det ut som. synes dere? Hvor fant du dette? de bildene der er ikke i den vanlige mangan? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 leafninja.com Jo, det er bare at chapteren ikke har kommet ut ; ) Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sjokkerer meg ikke at de inkluderer fargebilde her.. De har gjerne med fargebilder til visse anledninger, kanskje det er julegave Lenke til kommentar
SimonValentine Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kom/kommer det ikke manga denne uken(430)? jeg vil se!!! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kom/kommer det ikke manga denne uken(430)? jeg vil se!!! Det skal egentlig ikke komme ut før neste torsdag, men pga ferien pleier akkuratt dette chaptere å lekke en uke før det blir gitt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå