Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe... Konohamaru kommer sikkert til å eie Pein med en "Harem no Jutsu: Konohamaru style"! :D

Da rager jeg, seriasly. Hadde det vært opptil meg så hadde Pein bare filletert han pent nok til at Naruto rekker å swoope inn akkurat når han dør, så har naruto mye "å slåss for".

Lenke til kommentar

Selvom Konohamaru er like gammel som Naruto var i del 1 kan ikke dette sammenliknes. Naruto sugde hele veien mot de ordentlige gode motstanderene som Orochimaru og Kabuto, utenom i visse øyeblikk. Og Pain er bedre enn begge, og Konohamaru har ikke noen Kyuubi å lene seg på for riktig power-up i riktig øyeblikk.

Er denne serien konsistent i det hele tatt må Konohamaru bli eid livet av.

Lenke til kommentar

Mulig der er ønsketenking fra min side; men jeg vil at Naruto skal swoope inn i siste øyeblikk, se en livløs kakashi på bakken, mange jounins(riktig stavet?) som holder på med "det siste" og bare overaske alle med hvor langt han har kommet på så kort tid, og seff den kvalme klisjè'en "Number one surprise ninja" typ.

Lenke til kommentar

Du veit jo at det vil skje.. ; P Vet jo når personen's tid i mangaen er ute eller ikke. Kommer det til å bli mye bilder av kakashi så vil man jo skjønne at enten så vil naruto komme eller så er hans tid ute.. eller med en annen karakter som er nær han.. f.eks sakura.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Jeg syntes det blir helt horribelt feil om Kakashi dør, samtidig som Konohamaru bare turte å stille opp forran en av Pein'ene. Kakashi er ikke min favoritt, badass er han men ingen favoritt, men når en så populær karakter blir drept av noen, skal det være noen som er såppas fryktgivende at Konohamaru iallefall ikke skulle turt å sett skevt på han engang!

Lenke til kommentar
Har en teori om hvordan Naruto løser problemet med at man ikke kan samle natur chakra mens man beveger seg, han kommer sikkert til å bruke kloner, da kan noen av de stå stille mens resten sloss

Du og? hæhæ :D Hadde vært kulest om vi så han løpe inn mot en Pein og så ser man at han bare "samler" natur-shittet og smeller til Pein.. Ah, ønsketenking.

Lenke til kommentar

Det er alt for åpenbart, og det blir bare teit om han blir å lage mange KB's som gjemmer seg overalt.

Det er nok heller ingen tilfeldighet at Kishi viser 8-tail sammarbeidet, så kanskje noe av det samme skjer med Naruto. Dette vil forresten også si at Naruto ikke rekker å møte Pain i Konoha, så Pain forsvinner mest sannsynlig etter han får vite at Naruto er langt borte.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Eg tvilar egentlig på at naruto kommer tilbake til Konoha menst Pain fortsatt er der. Trur Pain ødelegger byen og så finner han ut at naruto faktisk ikkje er i nærheten. Det kommer vel nokre andre folk til å hjelpe Konoha, som f.eks: broren til 8-tails og hans ninjaer, vi har heller ikkje sett til team Gai endå.

Trur egentlig at Naruto vil møte på 8-tailen og så vil han få gode råd på å kontrollere udyret.

Lenke til kommentar

Enig med Early her. Pain vil fortsatt være for god for han, og kan ikke se for meg at han mislykkes med å fange Naruto hvis han kommer. Jeg tror Pain av en eller annen grunn kommer til å dra fra Konoha, deretter kommer det til å handle om hvordan Danzo prøver å ta over Hokage-rollen, og så kommer Sasuke til å komme brasende inn for hevn samtidig som dette foregår. En eller annen gang i løpet av alt dette tror jeg Naruto kommer hjem.

Og da kommer Naruto til å være helten som Danzo vil angre på at han undervurderte :D

Lenke til kommentar
Har en teori om hvordan Naruto løser problemet med at man ikke kan samle natur chakra mens man beveger seg, han kommer sikkert til å bruke kloner, da kan noen av de stå stille mens resten sloss

Jaja, ser ut som du hadde helt rett :D

Det ville ikke vert mulig ut i fra hvordan kishi har forklart kage bunshin prinsippet. Hver klone har sitt eget chakra system. Det er nok Kyuubien som er inne i bildet her.

Huff, hvis det blir tilfellet så har virkelig Kishi gitt opp å være orginal, at han faktisk brukte "det blir som å se til høyre og venstre samtidig" enda en gang er utrolig...

Om det faktisk er en annen løsning så ser jeg ikke negativt på det. Da har han jo tross alt lurt leserne

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Jaja, ser ut som du hadde helt rett :D

Det ville ikke vert mulig ut i fra hvordan kishi har forklart kage bunshin prinsippet. Hver klone har sitt eget chakra system. Det er nok Kyuubien som er inne i bildet her.

Nja, det har vel blitt sagt at når man lager kage bunshin så blir chakraen fordelt ut på disse, slikt at jo flere kloner jo minre chakra pr klone. Hvis en klone da dør bør jo den chakraen gå tilbake til naruto ellers hadde han jo gått tom med en gang. Slik jeg har tolket det i alle fall. Da har man:

Mulighet 1: Han bruker noen kloner til å stå stille å samle nature chakra, så "poffer" han disse å får den chakraen.

Eller mulighet 2: han kan bruke kloner til å distrahere mens han selv samler chakra, eller selv om det eventuelt er slik du sier at hver klone har et eget system så kan jo da hver klone samle chakra å bruke den. Den trenger ikke nødvendigvis gå tilbake til naruto hvis de dør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...