Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vet ikke, kan godt hende. Problemet er at Kakashi har allerede blitt truffet av en spiker, og tipper Pain faktisk gikk inn for enten å ta ut Sharingaen eller drepe Kakashi, så det gjelder lite for Kakashi å sende Pain inn i en annen dimensjon på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Håper aldri Kakashi tar av seg maska. Hele spenningen er jo at den alltid er på. Det er jo bare et ansikt under, så kan umulig leve opp til forventningen til folk. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ser stygt ut for Kakashi. Kan det være genjutsu? "Pay close attention" høres ut som et spennende kapittel. Blir sikkert fett Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kakashi overlever! http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=522672 Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja riktig Kakashi dør... Ville vært en av de lameste dødene til en viktig karakter jeg har sett i såfall. Husker i Itachi-Sasuke fighten hvor begge døde 5 ganger hver i løpet av fighten eller noe sånt. Eller hva med kapitlet som så passende het Gaara dies? Når folk faktisk dør er det ikke tvil om det, man har litt flashbacks og greier. Ikke noe 'jeg er på vei å dø'-tanker her gitt. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Haha, huff. Det der så skikkelig ekkelt ut Håper Kakashi overlever. Hva skal Gai gjøre uten en rival? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jaa, hvor i helvete er gai eegentlig ? ;p Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det samme sier eg, hvor er team Gai?? Neji må¨komme og sette Pain på plass altså. Men når det gjelder naruto, det hadde vært så typisk om han brukte sage chakraen til å lage en bedre rasenshuriken...DA slutter eg å lese naruto!!! syns han kan bare dø og Neji kan bli hovedperson Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det samme sier eg, hvor er team Gai?? Neji må¨komme og sette Pain på plass altså. Men når det gjelder naruto, det hadde vært så typisk om han brukte sage chakraen til å lage en bedre rasenshuriken...DA slutter eg å lese naruto!!! syns han kan bare dø og Neji kan bli hovedperson Neida. Naruto bruker bare kloner til rasenshuriken, slik tar bare klonene skade og Naruto overlever finfint. Derimot spår jeg en kyubi/sage-kombo som kommer til å flå Pain epic epic. Og Naruto kommer sikkert en dag til å få fullstendig kontroll over kyubi slik som Killerbee og eight-tails. Så kombinert med sage chakra kommer han til å bli hokage og sparke rævva til alle som prøver seg på Konoha....................... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Det er nok mulig siden han har gjort det før, men Kishi blir ikke å la han gjøre det siden det har blitt fokus rundt sage chakra og hvordan han tåler så mye mer nå. Endret 4. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Chapter 424 ute! Det ser ut som det for Kakashi.... Og så ser det ut til at det ikke blir noe neste uke, Kishi må få litt tid på seg til videre chapters. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Bah, så kjedelig at han brukte MS for å ta spikeren. Han dør nok ikke enda, slugs to the rescue, pluss at han kan ikke dø fordi han redder Chouji, det er bare patetisk >.< Endret 7. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bah, så kjedelig at han brukte MS for å ta spikeren. Han dør nok ikke enda, slugs to the rescue, pluss at han kan ikke dø fordi han redder Chouji, det er bare patetisk >.< Spikeren fikk han sist gang(?), det så mer ut som en rakett han ble kvitt. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bah, så kjedelig at han brukte MS for å ta spikeren. Han dør nok ikke enda, slugs to the rescue, pluss at han kan ikke dø fordi han redder Chouji, det er bare patetisk >.< At Kakashi ofrer livet sitt for en hvilken som helst av de yngre ninjaene er ikke overraskende, han er "the man". Men jeg er enig i at Kakashi fortjener en mer episk og verdig død. En mye mindre mektig og viktig bikarakter kunne passet akkurat det der, men Kakashi...come on, han fortjener langt mer. Og hvis han først skulle bruke MS så synes jeg at han burde ha drept en av "painene" med en gang (vortex hull i hodet på ham). Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Onemanga.com : "To all Naruto fans. Bad news. No Naruto this week." "Author in Japan is taking a break. It will be back next week" edit: @Vipera - Jeg la ikke merke til det jeg Endret 15. november 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Trenger du mer bekreftelse? Syns det er så bra som du får det jeg.. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sto jo på slutten av forrige chapter nederst på siden at det skulle være pause Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nytt chapter ute Syns chapteret var litt rotete Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Dette chapteret blir en helt forjævlig cliffhanger i animen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå får vi hvertfall se Kakashi Gaiden bli animert . Tipper Kakashi får en åpenbaring etter å ha snakket med faren sin, så blir han å gjøre noe hax som redder han Hiro Nakamura stil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå