Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja riktig Kakashi dør... Ville vært en av de lameste dødene til en viktig karakter jeg har sett i såfall. Husker i Itachi-Sasuke fighten hvor begge døde 5 ganger hver i løpet av fighten eller noe sånt. Eller hva med kapitlet som så passende het Gaara dies?

Når folk faktisk dør er det ikke tvil om det, man har litt flashbacks og greier. Ikke noe 'jeg er på vei å dø'-tanker her gitt.

Lenke til kommentar

Det samme sier eg, hvor er team Gai?? Neji må¨komme og sette Pain på plass altså.

Men når det gjelder naruto, det hadde vært så typisk om han brukte sage chakraen til å lage en bedre rasenshuriken...DA slutter eg å lese naruto!!! syns han kan bare dø og Neji kan bli hovedperson

Lenke til kommentar
Det samme sier eg, hvor er team Gai?? Neji må¨komme og sette Pain på plass altså.

Men når det gjelder naruto, det hadde vært så typisk om han brukte sage chakraen til å lage en bedre rasenshuriken...DA slutter eg å lese naruto!!! syns han kan bare dø og Neji kan bli hovedperson

Neida. Naruto bruker bare kloner til rasenshuriken, slik tar bare klonene skade og Naruto overlever finfint. Derimot spår jeg en kyubi/sage-kombo som kommer til å flå Pain epic epic. Og Naruto kommer sikkert en dag til å få fullstendig kontroll over kyubi slik som Killerbee og eight-tails. Så kombinert med sage chakra kommer han til å bli hokage og sparke rævva til alle som prøver seg på Konoha.......................

Lenke til kommentar
Bah, så kjedelig at han brukte MS for å ta spikeren.

Han dør nok ikke enda, slugs to the rescue, pluss at han kan ikke dø fordi han redder Chouji, det er bare patetisk >.<

At Kakashi ofrer livet sitt for en hvilken som helst av de yngre ninjaene er ikke overraskende, han er "the man". Men jeg er enig i at Kakashi fortjener en mer episk og verdig død. En mye mindre mektig og viktig bikarakter kunne passet akkurat det der, men Kakashi...come on, han fortjener langt mer.

Og hvis han først skulle bruke MS så synes jeg at han burde ha drept en av "painene" med en gang (vortex hull i hodet på ham).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...