perman07 Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Blir fett når de skal sparre! Forhåpentligvis blir Naruto sine framskritt reelle nå, istedetfor at vi kun får en Sage-rasengan! (selvom det kanskje skjer uansett om han blir bra på andre områder) Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Blir fett når de skal sparre! Forhåpentligvis blir Naruto sine framskritt reelle nå, istedetfor at vi kun får en Sage-rasengan! (selvom det kanskje skjer uansett om han blir bra på andre områder) Ja, jeg håper at Naruto for en mer individuell slåssestil. Naruto er blitt meget god generellt. Men jeg vil at han skal utheve seg litt mer. Han har alltid måttet bruke masse viljestyrke for å vinne etc. Og han har måttet bruke "Rocky Balboa" talentet sitt hele tiden for å klare seg, med det mener jeg at han må få helvetes masse bank før han får opp humøret og får inn vinnercomboen. Så nå synes jeg at Naruto fortjener å faktisk virke BADASS, at han feier gulvet med en hokage level ninja eller noe, uten å anstrenge seg. Han har jo til en viss grad gått forbi Jiraya. Og Kakashi har sagt at han har gått forbi ham også. Nå vil jeg at Kishi begrunner at han har fått karakterene sine til å si at han surpassed to så mektige ninjaer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hele treningen til Naruto er for meg et stort gjesp, gudsjelov at Pain er nå rett ved Konoha, jeg kan med hånda på hjertet si at NÅ for første gang på lenge er jeg virkelig spent på hva som skjer i neste kapittel. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ok chapter ; ) Naruto fikk til sagemode ;O. For ingen visste at det ville skje, når vi så Jiraya ble i sagemode. Animen er så forutsigbar. Pain arrived. Kult., ikke noe sjokk det heller. Endret 27. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Hele treningen til Naruto er for meg et stort gjesp, gudsjelov at Pain er nå rett ved Konoha, jeg kan med hånda på hjertet si at NÅ for første gang på lenge er jeg virkelig spent på hva som skjer i neste kapittel. Hmm, syns du som regel er ganske negativ jeg Gå på narutofan sitt forum og heng med dine likesinnede Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg er på narutofan-forums, har hengt der i mange år. Jeg kan virke veldig kritisk ja, men det er fordi jeg minnes alltid hvor spennende Part 1 var i forhold til Part 2. Men heldigvis snur det seg nå. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er på narutofan-forums, har hengt der i mange år. Jeg kan virke veldig kritisk ja, men det er fordi jeg minnes alltid hvor spennende Part 1 var i forhold til Part 2. Men heldigvis snur det seg nå. Jeg synst mangan er bedre i part 2, mens animen var best i part 1. Sjønner ikka hva folk klager over. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Har ikke sett Naruto-anime på en stund nå, prøver å spare opp siden jeg får min ukentlige fix av mangaen. Men husker hvertfall at jeg syns både animasjonen og drøyinga ble forbedret på de episodene hvor Naruto startet treningen på Rasen-shuriken. Er optimistisk med tanke på animen videre sånn sett, men er enig i at animen i del 1 har vært bedre. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg lurer på når naruto lærer seg bra sage teknikken eller hva det het .Kan han også da forvandle seg til halv frosk akkurat som jiraya gjordet ? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg lurer på når naruto lærer seg bra sage teknikken eller hva det het .Kan han også da forvandle seg til halv frosk akkurat som jiraya gjordet ? Nei, forvandlingen til jiraya var en bieffekt er sage mode. Naruto klarer å bruke sage mode uten de store forvandlingene Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Han forandrer seg litt, har blir på en måte svart rundt øynene. Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Skjønner.Men fyy faen jeg gleder meg syykt til reaksjonen naruto for når han for vite hva som har skjedd med landsbyen sin..Da klikker han heftig (håper jeg )og banker dritten ut av Pain Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Han forandrer seg litt, har blir på en måte svart rundt øynene. Han passer godt som EMO-Naruto, en Happy-EMO siden Naruto er i godt humør nesten 24/7. Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Han forandrer seg litt, har blir på en måte svart rundt øynene. Han passer godt som EMO-Naruto, en Happy-EMO siden Naruto er i godt humør nesten 24/7. Ja han kler eye-liner overraskende godt Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Sasuke failed! Killerbee is alive! Pain rocks! Et bra chapter . Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 word kult chapter Lenke til kommentar
peryy Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nå spørs det om Sasuke failet med vilje eller ei? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Fett kapittel ja! Noen som har noen anelse om hva Killerbee pratet om angående Enka og Sabu forresten? Skjønte ikke en dritt av det.. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Fett kapittel ja! Noen som har noen anelse om hva Killerbee pratet om angående Enka og Sabu forresten? Skjønte ikke en dritt av det.. Sabu er leder av Enka ninjaene, nye folk Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Enka er visst japansk folkemusikk eller noe slikt, så Enka ninjaene er vel en gjeng musikere >.> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå