Laffe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Så det er obito?, Jeg har ikke lest mangaen på lenge.. men er det confirmed at det er obito? eller er det madara? Ser at noen sider referer til madara, men det er vel bs da vel? "He was also revealed to possess the Sharingan and claimed to be Uchiha Madara. When Tobi revealed his true nature to Kisame, the man recognized him both as Madara and as his village's Mizukage. The full nature of Tobi and Madara's full identity is unknown." Eller er det som det står, ukjent? ;O Endret 22. august 2008 av laffe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Woops, blandet dem, mente Tobi >.> Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er vel bare 2-tailsen som har blitt slått i full form, og i det tillfelle trengte jo Hidan bare litt blod fra monsteret så var det slutt. Sanbi manglet en jinchuuriki så den var bare en dum fisk. Ellers så håper jeg Juugo dør av å fikse Sasuke. Ville vert teit viss ikke Hvordan vet du at bare 2-tailsen har blitt slått i full form? Gaara gikk ikke i full form(han var nok for ung enda til å ha lært seg å kontrollere full form), Sanbi hadde ikke noen host som du sa. Men Yugito(Nibi) og Hachibi har vi sett kan kontrollere full form, og synes ikke det derfor er usansynlig at de siste 3 jinchuurikiene vi ikke vet noe om sikkert også kunne dette. Så ser ikke helt hvordan de skulle overvinne disse uten en spesiell teknikk. Hidan hadde vel greid det hvis hadde hadde fått tak i blod ja, har vi noengang sett en full form Bijuu blø? Kan ikke huske det. Dessuten var det ikke Hidan som tok alle de andre Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hehe, faen.. Nytt kapittel ute, ser ut som Sasuke kommer til å vinne denne. Syns forøvrig treningen med Naruto er litt interessant nå. Treningsopplegg pleier som regel og være kjedelig, men er jævla spent på hva som skjer med Naruto etter det her. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Bra chapter syns jeg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Jau, lurer på hva som kommer til å skje. 8-tails kommer ikke til dø enda, ikke av et angrep som har blitt brukt flere ganger, det hadde ikke vært spennende. 8-tails kan egentlig ikke dø, siden de trenger han, og Zetsu ser garantert på, så hvis det skulle skje noe de ikke vil så bryter han nok inn(hvor kult hadde ikke det vært? ). Tror nok enten det gjør at 8-tails blir såret slik at de kan stikke vekk, eller så gjør det ikke noe som helst mot han, kanskje det bommer(er jo en katon) eller bare blir blåst vekk. De kan hvertfall ikke holde på lenge, nå har folk startet å dukke opp, så tipper de stikker ganske snart, evt backup kommer for Hawk. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dette kapittelet var et stort gjesp. Jeg håper hele laget til Sasuke dør snart, de er så sinnsykt underutviklet og fullstendig poengløse karakterer at det er et mysterie hvorfor de er fortsatt med. Treningen til Naruto og også helt latterlig kjedelig, håpper bare over panels når de viser Naruto og frosken. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig i siste her, er liksom bare Sasuke som kan gjøre noe. Resten bare flyr som fluer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Ny chapter ute... Var det alt 8-tail hadde av krefter? boooring Kult at sasuke kunne slokke amaterasu da men sasuke får fortsatt mere krefter :!: MMyhre:Enig i siste her, er liksom bare Sasuke som kan gjøre noe. Resten bare flyr som fluer Passer ganske bra til det nye chapteret : Synes vi får veldig lite info/innblikk på naruto`s trening dårlig mener nå jeg Endret 5. september 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Vi fikk nok ikke se så mange skills fra 8-tails fordi Sasuke/en i Hawk ble bare liggende nær døden hver gang. Håper Raikage møter opp før Hawk er borte, kanskje Tobi bryter inn og får vi en Kage-level fight . Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg tror vi akkurat så en kage-level fight jeg.. Men er rimelig spent på Raikage selv.. Er vel kun han og jord-kagen det ikke har blitt sagt noe særlig om. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg tror vi akkurat så en kage-level fight jeg.. Det var en liten kamp for å vise hvor sterk Sasuke sine PNJ skills er. Vil heller se flere slike kamper: http://www.onemanga.com/Naruto/399/10-11/ http://www.onemanga.com/Naruto/123/02/ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Databook 3 er ute nå. Itachi- Nin 10 - Tai 9 - Gen 10 - Int 10 - Str 7 - Spe 10 - Sta 5 - Sea 10 total=71 Jiraiya- Nin 10 - Tai 9 - Gen 6 - Int 9 - Str 9 - Spe 9 - Sta 10 Sea 9 total=71 Tsunade- Nin 10 - Tai 10 - Gen 7 - Int 10 - Str 10 - Spe 7 - Sta 8 - Sea 8 total=70 Orochimaru- Nin 10 - Tai 7 - Gen 10 - Int 10 - Str 7 - Spe 9 - Sta 7 - Sea 10 total=70 Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Skjønner hva du mener.. Men bildene du viser er av legender på gode dager (utenom Sandaime seff). Gaara tapte mot Deidara, som igjen tapte mot Kakashi. Er flere Kage-nivåer vil jeg tro, Kakashi og Gaara er på lave Kage-nivåer. Mener selv man kan si både Sasuke og Hachibi begge er på lave Kage-nivåer. EDIT: Hvor finner man de databøkene? Endret 5. september 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Joda, Hokage er jo ikke en stilling bare de sterkeste har, den går jo til de som bryr seg om landsbyen sin. Så det er ikke en måte å måle styrke på, selv om personen må være i stand til å forsvare byen sin, så svake folk får jo ikke den stillingen. Når jeg tenker kamper på hokage nivå så tenker jeg kamper der begge gir alt, får se nye ting og blir imponert over hvor god de er. Rett og slett store episke kamper. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, var innom narutofan sitt forum.. Var noen som sa at det var info i nye databoken om penislengde og at Sasuke hadde den aller minste Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Fanservice er fanservice. Kishimoto's riding Sasukes dick. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Skjønner hva du mener.. Men bildene du viser er av legender på gode dager (utenom Sandaime seff). Gaara tapte mot Deidara, som igjen tapte mot Kakashi. Er flere Kage-nivåer vil jeg tro, Kakashi og Gaara er på lave Kage-nivåer. Mener selv man kan si både Sasuke og Hachibi begge er på lave Kage-nivåer. EDIT: Hvor finner man de databøkene? Gaara tapte jo fordi han måtte redde landsbyen. Den store fordelen Kishi gir Akatsuki er at de skal angripe en target, mens heltene "våre" må forsvare seg selv, vennene sine, verden & angripe akatsuki members :b Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Er ikke så sikker på den neff. Bombene som blandet seg med sanden til Gaara ble plantet når Gaara fucket opp armen til Deidara. Uansett om han ikke måtte forsvart innbyggerene er det fullstendig mulig at han ville lukket den ballen for å forsvare seg fra et eller annet uansett. Og når ballen blir lukka ville Gaara vært fucked. Tror rett og slett Deidara var en naturlig fiende for Gaara jeg. Endret 6. september 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser man det, ser man det, vi har visst fått en afrikaner hokage nå. Er ikke Naruto universet satt i asia? Helt utrolig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå