Laffe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 hahahahahaha ikke si at sasuke driver å .. ja:p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er mye Yaoi og slikt i 347 :S Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Er det andre som har fått med seg at Schibsted forlagene skal starte å oversette Naruto bøkene? Den første boka kommer 14. mai. Edit: No starta eg å grue meg til neste ch. Endret 22. mars 2007 av dotGif88 Lenke til kommentar
akan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 bra chapter synes det var morsomt med yaoi jeg Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bra chapter Lurer på ka sasuke pønsker på nå Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) sasuke samler en hel gjeng, for å gjøre noe i konnoha eller hva nå det heter.. itachi og kizame får et oppdrag, de skal også bort til konoah, men ikke for å hente kyuubi, men hente ringen til han enne kisen som døde.. men så plutsselig møter de sasuke på veien.. "ahh, sasuke finally we met" kizame tar av seg han nye water duden og de andre, mens sasuke får endelig møte broren sin igjen.. de fighter sammen.. plutsselig så sier itachi "I see, you have got stronger little brother".. "NUFF SAID.. Im not the weakbrother anymore" 50min senere "why are you so weak? because you lacks" Mangekyou vs Mangekyou Let the battle begin... ^^, Endret 22. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 sasuke samler en hel gjeng, for å gjøre noe i konnoha eller hva nå det heter..itachi og kizame får et oppdrag, de skal også bort til konoah, men ikke for å hente kyuubi, men hente ringen til han enne kisen som døde.. men så plutsselig møter de sasuke på veien.. "ahh, sasuke finally we met" kizame tar av seg han nye water duden og de andre, mens sasuke får endelig møte broren sin igjen.. de fighter sammen.. plutsselig så sier itachi "I see, you have got stronger little brother".. "NUFF SAID.. Im not the weakbrother anymore" 50min senere "why are you so weak? because you lacks" Mangekyou vs Mangekyou Let the battle begin... ^^, 8213233[/snapback] hehe, kansje det ja Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 hehe:p hadde likt å vite hva goalet eller forklaringen på hvofor sasuke henter Suigetsu, Juugo and Karin.. "gahtring to battle Akatsuki" lololol hadde vært phuun det.. saske og the gang vs Akatsuki oooh.. hadde vært en feeeet match ivhertfall hvis konoha hadde også blitt med.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 :!: Haha, likte den de jutsuene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vedder på sasuke samler opp en gjeng får å gå til angrep på akatsuki Sasuke vs itachi kem vinner? personlig trur eg itachi, pga mangekyo sharingan. ka trur dokke? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Vel. Jeg sier at Sasuke er klar for å få bank nok en gang. Sasuke slo Orochimaru når var i et nær død stadie... Itachi slaktet Orochimaru når han var yngre enn det Sasuke er nå. Samtidig har han ikke fått Mangekyo ennå. Nei, Sasuke er nok ikke god nok ennå Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vel. Jeg sier at Sasuke er klar for å få bank nok en gang. Sasuke slo Orochimaru når var i et nær død stadie... Itachi slaktet Orochimaru når han var yngre enn det Sasuke er nå. Samtidig har han ikke fått Mangekyo ennå. Nei, Sasuke er nok ikke god nok ennå 8220118[/snapback] mm enig, men det er noe twist der... hvis jeg kjenner kishi rett så vill det være en biiiiig twist.. når man kommer til(om man kommer) Itachi vs sasuke.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Er det andre som har fått med seg at Schibsted forlagene skal starte å oversette Naruto bøkene? Den første boka kommer 14. mai. Fuck. Har lest litt norsk Naruto fra Shonen Jump, dere kan ikke tro hvor crap det er - ikke jeg jaffal. Men Schibsted viser seg likevel som gode Narutokjennere, vettu - de beskriver han som en villstyringversjon av Harry Potter (!)... (sterk ironi). Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 chapter 348 spoiler! http://forums.narutofan.com/showthread.php?t=198394 New guy Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) New girl edit: vet at guy kan brukes på jenter også Endret 28. mars 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 er nokk en gutt:p wierd ass de folka trenger mer testatrone eller hva nå det skrives:p Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 er nokk en gutt:p wierd ass de folka trenger mer testatrone eller hva nå det skrives:p 8257773[/snapback] det er ei dame ho heiter Karin Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 de sa vel i 347 at det var en jente ^^ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 øøøøy.. det er en ting jeg lurer på hvem er "AL" ? bilde? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 øøøøy.. det er en ting jeg lurer på hvem er "AL" ? bilde? 8262508[/snapback] Akatsuki leader har ikke sett noe mer av han enn dette. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå