Erasus Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Er det noen andre bortsett fra meg som synes denne "treningen" er dødskjedelig? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe, ekke det morsomste nei, men foretrekker det framfor at han om noen kapitler plutselig blir til en frosk uten at vi får forklaring hvorfor.. Er en kontinuitetsgreie bare tror jeg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Det eneste jeg ser frem til etter at denne treningen er over, er at han forhåpentligvis dukker opp i nye klær. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Det eneste jeg ser frem til etter at denne treningen er over, er at han forhåpentligvis dukker opp i nye klær. Hvorfor det? er det noe galt med klærne hans? :!: neida... Men jeg håper inderlig at ikke sasuke eier han 8-tailen Han må få litt juling han å (sasuke) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Jugo og Suigetsu ble jo knust av 8-tailen, han er den stiligste karakteren jeg har sett i Shippuuden , samt han er den eneste svarte personen i Naruto. Skjønner nå at Suigetsu ikke hadde sjangs mot noen som Kisame, det blir nok Gai som kommer til å ta han ned. Skuffende å se Akatsuki få slike elendige medlemmer. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jugo og Suigetsu ble jo knust av 8-tailen, han er den stiligste karakteren jeg har sett i Shippuuden , samt han er den eneste svarte personen i Naruto. Stemmer det la ikke merke til det jeg (Jeg la merke til at han var svart, men jeg tenkte ikke over at han var den første og eneste ) Skuffende å se Akatsuki få slike elendige medlemmer. HAHA :!: edit:tekst Endret 25. juli 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Naruto kommer til å forbedre sin rasengan til Ultimate Rasengan og lage enda flere av de bullshit klonene sine. Så jeg gleder meg ikke direkte til det der. Derimot det som vil gjøre litt inntrykk på meg er om han endelig får seg noen ordentlige klær som ikke skriker Cockfag. En kappe ala. Yondaime sin ville ha vært flott, så lenge den har litt annen motiv. Endret 25. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Hadde vært tøft dersom han skiftet frisyren til den som Jiraya og 4th hadde Både Jiraya og 4th hadde vel vært å trent i froskeland (4th stod på gamabunta da han brukte seal på kyuubi). Det må være en tradisjoooon!! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Den sveisen tar det egentlig flere år å gro, så det tviler jeg på at skjer. Men så har de jo tv'er og mikrofoner i den ninjaverden... Så kan vel ikke utelukke det helt. Endret 25. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Ser for meg 8tail vs 9tail, altså sasuke vs naruto... høhø >_<, men det skjer vel neppe.. Håper inderlig 8tail skader sasuke så inni helvete.. men dog, tviler. Blir vel kanskje småe skade på gutten,.. blir iallefall ikk dee store skadene akkurat mtp at det er kishis favoritt karakter. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 8tails Vs. 9tails -> Sasuke Vs. Naruto? Hvilken sammenheng har Sasuke og 8tails? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 8tails Vs. 9tails -> Sasuke Vs. Naruto? Hvilken sammenheng har Sasuke og 8tails? siden Sasuke hjelper Akatsuki med å fange 8 tails så snakker han vel om at Sasuke får 8 tails overført til seg slik som planen var for de gamle medlemmene. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) nyeste chapter 8 tails fyren rocker men.. vi får nå se da.. tipper sasuke ikke ble skada så veldig mye egentlig edit: skriveleif Endret 1. august 2008 av Lasse_H Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg er direkte flau på vegne av Kishimoto etter denne chapteren, tror han virkelig at det er kreativt eller kult å ha en rappertulling som 8tails? Satt og kjeda meg rett og slett, for første gang føltes det at jeg så en filler episode istedenfor å lese en cannon manga chapter. Endret 1. august 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hah, synes han er rå, synd at han blir å dø om en stund. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hmm, syns det var ålreit kapittel jeg.. Litt annet å lese en rapper enn å høre en rapper (kunne blitt mye teitere med lyd). Liker det forøvrig både i bøker, serier og anime at det er variert persongalleri, og en rappe-mann med en 8-halet monster inni seg tror jeg kunne gitt de fleste historier mer variert persongalleri. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Hah, når vi er inne på lyd, blir faktisk litt spennende å se hvordan han der kommer til å høres ut i animen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Det er så lenge til at jeg ikke tør å tenke på det, dumme anime som måtte ha fillers når det er år og dager til de når managen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 I så fall blir dette siste gang de sender fillers, er nok avstand når de er ferdig, så forhåpentligvis slipper vi å noensinne se dem igjen. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Hoho, fett kapittel.. Han 8-tails kicker jo ass! Tror dette kommer til å bli kul kamp når det en vakker dag kommer på anime (hvor lang tid det er til forøvrig er vel deprimerende). Morsomt å se Sasuke tape litt for en gangs skyld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå