Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jugo og Suigetsu ble jo knust av 8-tailen, han er den stiligste karakteren jeg har sett i Shippuuden :wee:, samt han er den eneste svarte personen i Naruto.

 

Skjønner nå at Suigetsu ikke hadde sjangs mot noen som Kisame, det blir nok Gai som kommer til å ta han ned.

 

Skuffende å se Akatsuki få slike elendige medlemmer.

Lenke til kommentar
Jugo og Suigetsu ble jo knust av 8-tailen, han er den stiligste karakteren jeg har sett i Shippuuden :wee:, samt han er den eneste svarte personen i Naruto.

Stemmer det :wow: la ikke merke til det jeg :p (Jeg la merke til at han var svart, men jeg tenkte ikke over at han var den første og eneste ;))

 

Skuffende å se Akatsuki få slike elendige medlemmer.

HAHA :!: :rofl:

 

edit:tekst

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar

Naruto kommer til å forbedre sin rasengan til Ultimate Rasengan og lage enda flere av de bullshit klonene sine. Så jeg gleder meg ikke direkte til det der.

 

Derimot det som vil gjøre litt inntrykk på meg er om han endelig får seg noen ordentlige klær som ikke skriker Cockfag. En kappe ala. Yondaime sin ville ha vært flott, så lenge den har litt annen motiv.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Ser for meg 8tail vs 9tail, altså sasuke vs naruto... høhø >_<, men det skjer vel neppe.. Håper inderlig 8tail skader sasuke så inni helvete.. men dog, tviler. Blir vel kanskje småe skade på gutten,.. blir iallefall ikk dee store skadene akkurat mtp at det er kishis favoritt karakter.

Lenke til kommentar

Jeg er direkte flau på vegne av Kishimoto etter denne chapteren, tror han virkelig at det er kreativt eller kult å ha en rappertulling som 8tails? Satt og kjeda meg rett og slett, for første gang føltes det at jeg så en filler episode istedenfor å lese en cannon manga chapter.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Hmm, syns det var ålreit kapittel jeg.. Litt annet å lese en rapper enn å høre en rapper (kunne blitt mye teitere med lyd). Liker det forøvrig både i bøker, serier og anime at det er variert persongalleri, og en rappe-mann med en 8-halet monster inni seg tror jeg kunne gitt de fleste historier mer variert persongalleri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...