Vipera Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 å hva var øye-teknikken til sasuke gjorde for noe? tvang han til å si sannheten? Vil tro det bare var en Tsukuyomi. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Han fikk en Geass . Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Lurer på når Naruto blir ferdig med den nye jutsuen som han jobbet med da han brukte kage bunshin under treninga - ifølge fyren som stammer fra den første hokagen var han ikke "helt" ferdig, men at Naruto klarte å sette sammen noe, i det minste. Jeg føler jeg blir litt skuffet om ikke Naruto bruker kage bunshin som treningsmetode i froskeleiren Høh? Ekke det bare Futon Rasengan som han brukte mot han hjertemannen? Hvis ikke jeg har misforstått noe ble han vitterlig ferdig med den. Men det er en bortkastet bruk av en Jutsu, den ødelegger kroppen hans. Typisk at når han endelig fikk til noe bra så kan han ikke bruke det. Endret 11. juli 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Lurer på når Naruto blir ferdig med den nye jutsuen som han jobbet med da han brukte kage bunshin under treninga - ifølge fyren som stammer fra den første hokagen var han ikke "helt" ferdig, men at Naruto klarte å sette sammen noe, i det minste. Jeg føler jeg blir litt skuffet om ikke Naruto bruker kage bunshin som treningsmetode i froskeleiren Høh? Ekke det bare Futon Rasengan som han brukte mot han hjertemannen? Hvis ikke jeg har misforstått noe ble han vitterlig ferdig med den. Men det er en bortkastet bruk av en Jutsu, den ødelegger kroppen hans. Typisk at når han endelig fikk til noe bra så kan han ikke bruke det. Ja, litt nedlatende med slike typiske momenter. Han ble vitterlig ferdig med Futon Rasengan, men han ble ikke ferdig med målet han hadde bak hele den treninga. På side 5 i kapittel 338, spør Kakashi om Narutos framgang, og får et interessant svar. Jeg synes det hinter om at vi får se videre progresjon. Så Naruto er ikke helt ferdig, tenker jeg. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 11. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2008 Høh? Ekke det bare Futon Rasengan som han brukte mot han hjertemannen? Hvis ikke jeg har misforstått noe ble han vitterlig ferdig med den. Men det er en bortkastet bruk av en Jutsu, den ødelegger kroppen hans. Typisk at når han endelig fikk til noe bra så kan han ikke bruke det. Den er jo ikke ferdig så lenge han ikke kan bruke den! Han får vel lært seg noen av sage teknikkene som Jiraiya brukte. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Så nå kommer naruto til å lære seg og bruke denna nature energy mens sasuke skal flexe kreftene sine. Får håpe denna 8 tails ikke bare legger seg ned å dør bare sasuke puster på han. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Tror at vi får se lite til Naruto nå, det blir nok for det meste Sasuke og gjengen hans mot 8-tails + Akatsuki Vs. Konoha. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Tror at vi får se lite til Naruto nå, det blir nok for det meste Sasuke og gjengen hans mot 8-tails + Akatsuki Vs. Konoha. Og så kommer Naruto når alt er på sitt verste og redder dagen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Topp at vi ikke får se Naruto, får håpe at vi ikke ser hele treningen hans heller. Spent på om han får ny look etter treningen, håper det. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Naruto kommer neppe for å hjelpe Konoha, sannsynligvis vil Pein drepe en del viktige karakterer (Tsunade og kanskje noen til) i sin søk etter Naruto, så vil Naruto komme tilbake og sverge å ta livet av Pein, noe han burde ha allerede mer enn god grunn til etter det som skjedde med Jiraiya. Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Håper det viser seg at Hanicbi (?) er sikkelig kickass, og pwner shiten ut av Sasuke! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Håper det, men tviler. Det blir nok en bra kamp, han har allerede vært frekk mot Sasuke Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Etter det å ha sett av Naruto i treningen er jeg fortsatt imponert over utrolig han kan være. I mean, come on. Logisk forklaring eller bildebruk i forklaring av natural energy? Ja ja ^^ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2008 Naruto har vel aldri vært den skarpeste svingen i Nordland, men han skjønner hvertfall det som er viktig å skjønne. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 22. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2008 Naruto har vel aldri vært den skarpeste svingen i Nordland, men han skjønner hvertfall det som er viktig å skjønne. Jepp, is blir faktisk bedre av å bruke strø oppå... Han er jo ikke dum heller. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 Å herregud, 8-tails synger -_-' Nå vet vi i alle fall hvorfor Jiraiya så rar ut når han gikk i sage mode. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) 8-tails virker fet, animescenene med han mistenker jeg blir bra. Skjønner ikke helt hva de mente med at Naruto måtte dø.. Utfra forklaringen, så er det jo det han ikke må gjøre sånn som jeg forstår det. Endret 25. juli 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 8-tails eide litt, skulle bare mangle, nå gjenstår det at han eier Sasuke også. Wishful thinking... Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) 8-tails virker fet, animescenene med han mistenker jeg blir bra. Skjønner ikke helt hva de mente med at Naruto måtte dø.. Utfra forklaringen, så er det jo det han ikke må gjøre sånn som jeg forstår det. Tok det som en sær spøk. Jeg ler av det når du først sier det - han frosken som sa Naruto måtte dø overdriver ordene sine en god del, og å være død er noe av det samme som å ikke bevege en muskel. Jeg vet ikke om jeg er helt fornøyd med Narutos ultimatum for hvordan å utføre treningen da han gjør "my way of the ninja"-stillingen sin. Endret 25. juli 2008 av Nuust Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2008 han sa jo at han mente at han kanskje måtte dø som menneske, fordi han kanskje kom til å bli forvandlet til en frosk permanent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå