Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

396-401 er av de beste chapterne på leeeeeeeeeeeenge!

Mulig det beste siden time-jumpen. Det har jo tatt en real helomvenning nå. Alt er logisk. Blir utrolig spennende hva sasuke gjør nå. Eneste jeg lurer veldig på er hvorfor Itach absolutt ikke ville at han skulle treffe Madara...

Digger så jævelig sånne små-ting som at Itachi vendte tilbake til leaf-village når 3. hokage døde bare for å vise at han var i live.

Lenke til kommentar
madara sa jo at det var for at han ikke skulle få vite sannheten.. det var hvertfall en del av grunnen.. ideen var at sasuke skulle være helten som drepte itachi, men nå har han fått vite at itachi var det stikk motsatte av det han trodde han var...

Håper faktisk at historien vris sånn at Sasuke blir helten med en mørk hemmelighet og faktisk returnerer til byen endag:D

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva Sasuke kommer til å gjøre nå. Madara tror jeg kommer til å få en liten pause med direkte action for nå, ingen av de gode som er gode nok til å ta han for øyeblikket tror jeg, så uansett om Sasuke kommer til å bestemme seg for å ta Madara vil ikke den kampen vare noe lenge i såfall.

Jeg gjetter på at Sasuke kommer til å gi Danzo et lite besøk nå. De har pratet lenge i mangan om Root, men lite har skjedd der utenom Sai. Gjetter på at Danzo, Sasuke og et sett med andre folk kommer til å ha en showdown snart på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Hm det sies at sasuke har fått radioaktiv øyer, hm?

Team Snake har vist fått et nytt navn og ny oppgave(sikkert fra madara?).. lurer på hva det kan være monto. CRUSH KONOAH, sikkert;p

Prepared for more OVERPOWER UBER Sasuke.. pff -,- Heldigvis så er sasuke arcen over(håpe) og at vi nå går over til Kakashi(og gjengen maybe?)

Endret av laffe
Lenke til kommentar

http://img134.imageshack.us/img134/8375/9hpe0y2rw1qn7.jpg

Kan hende det er fake med tanke på at man kan se teksten(plasert inn ofc, sikkert bare oversettelse, og om det er riktig, HVA inni helvete er det som skjedde mellom hebi og kizame da?)

Men tviler, fordet nevnes på andre internasjonale forums at sasuke har "fått" nye øyner!

Sick

edit: kk, bildet er confirmed og samme gjelder teksten(oversettelsen).. woho

Naruto må virkelig trene MYE hvis han skal klare å ta sasuke! I hvertfall så brudte han trene på Elemental Kekkei Genkai eller så er han "fucked", for sasuke vil jo klare å lese det naruto kommer til å gjøre lett

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Det er det jeg også lurer på, om det er EMS eller helt "vanlig" MS.. Kanskje en ms som er bare utviklet for sasuke fordi han er SASUKE;p Men hva vet jeg.. får vel vite det i neste chap elns. dessuten så er det jo litt uklart, får vel sett det ordenlig imorra. :)

Dette er vel madaras ems

Sharingan9.gif

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Velvel, mistenker at når Naruto får høre om Jiraya sin død så vil det være en katalysator for at han skal bli bedre på en eller annen måte.. Tror det blir fett framover. Siden Naruto per i dag ikke har sjans mot Sasuke tror jeg vi får se noen fete framskritt. Dramaturgisk sett er det egentlig selvsagt at Naruto får massive framskritt framover. Utfra handlingen forøvrig er det ikke helt logisk hvordan det skal skje.

Det eneste jeg egentlig kan tenke meg at kan få alt dette til å skje er noe Jiraya har etterlatt seg. Naruto overtar vel frog scrollen framover (Jiraya etterlot seg frog scrollen til en frosk om jeg husker riktig før kampen med Pain). Kanskje han kommer til å få litt leksjoner av noen vise frosker snart :p

Endret av perman07
Lenke til kommentar

Ok.. Chapteren er ute... og...

Litt for mye flashback kanskje? Men ihvertfall så ser det ut som sasuke vil ta "hevn"

For mye sasuke;p Trodde vi ville få litt mer av kizame og hebi "fighten" eller hva som har skjedde, men det gjorde vi ikke. Burdte få vite det i neste chapter for dette ble for dumt;p

TOOL TOOL TOOL TOOL TOOOOOOOOOL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...