Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj,

 

hadde en idé om hva jeg skulle skrive istad,

men all flaminga gjorde meg desorientert.

 

Anyways, så syntes jeg de siste chapterne var

spennende, bare synd at sikkert 70% av det er

oppspinn fra madaras side. Han er the ultimate

badguy det er jeg 100% sikker på så jeg er

også ganske sikker på at historien hans ikke er

stort mer enn en feit skrøne.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det skjer noe helt ekstremt sjokkerende snart, fordi jeg tror jeg begynner å bli veldig lei hele Naruto-manga nå, nettopp pga. Uchihas og deres endeløse whining og attention whoring. Samt. at de skal alltid være så "uovervinnelige med mindre man selv er en Uchiha! :scared: "

 

Jeg gjespa meg gjennom nyeste chapteren, kom ikke som noe overraskelse lenger at Itachi er egentlig en good guy også, med mindre Madara prydrer litt på sannheten selvsagt.

Whine whine whine...

I forhold til det pisset du skrev der, så var det et konstruktivt innlegg. Try again please.

 

I forhold til mitt innlegg? Hva er det du babbler om? Uchiha clanen har en hovudrolle i Naruto, sånn er det bare. Om du ikke liker det får du bare slutte å se på det. Enkelt og greit.

 

Ot. Liker utviklingen nå, spesielt vrien med Itachi. Ut ifra tittelen på neste kapittel er det vel ganske klart att han tapte med vilje for Sasuke.

Lenke til kommentar
Anyways, så syntes jeg de siste chapterne var

spennende, bare synd at sikkert 70% av det er

oppspinn fra madaras side.

 

Tviler på at så my som 70% av det han sier er BS. Da blir mange rimelig irritert i alle fall. Man kan ikke kaste bort så mange chapters på noe som bare er oppspinn. Men at han pynter litt på smådetaljer skal man ikke se bort i fra. Jeg tror feks fremdeles at det var Madara som sto bak "naturkatastrofen" som ga vår alles favoritt hissigpropp sin følgesvenn.

Lenke til kommentar

Forklares på nytt? Nå som Sai er på laget og sånt, og vi begynner å høre om flere og flere fiender fra Danzo tror jeg vi kommer til å få Danzo sin verson av ting. Og høre korreksjon av detaljer er ikke å forklare på nytt, det er en ny forklaring :p

 

Så mye dritt vi har hørt etterhvert hvor Danzo er involvert (og så få personer som har informasjon om disse hendelsene utenom han), tror jeg det er uungåelig at vi kommer til å se en scene hvor en eller annen konfornterer han snart.

Lenke til kommentar
Oj,

 

hadde en idé om hva jeg skulle skrive istad,

men all flaminga gjorde meg desorientert.

 

Anyways, så syntes jeg de siste chapterne var

spennende, bare synd at sikkert 70% av det er

oppspinn fra madaras side. Han er the ultimate

badguy det er jeg 100% sikker på så jeg er

også ganske sikker på at historien hans ikke er

stort mer enn en feit skrøne.

Særlig den delen med at han fikk øynene til broren som gave sliter jeg med å tro på.

Lenke til kommentar

jeg kan tro på at han gav øynene som en gave.. det ville jo bare vært et tidsspørsmål når begge ville bli blinde og helt ubrukelige.. begge brødrene var noen av de sterkeste krigerene så om de hadde skjedd ville uchiha clanen vært fucked, så siden madara var sterkest ofret broren øynene side for fremtiden til clanen...

 

og krig mellom clanene, så samlingen av dem.. "leder clanen" vil ikke at uchiha clanen skal få for mye makt.. kyuubi angriper andre vet madara hadde (de trodde han var død på dette tidspunktet) kunnet kontrollert den, derfor tror de at uchiha står bak.. de blir enda mer forsiktige og samler alle i uchiha clanen til ett sted og gir dem en falsk tittel for å få dem til å føle seg viktige for konoha... uchiha clanen begynner å ane hva som skjer og planlegger ett kupp.. konoha har en spion, finner det ut og kvitter seg med problemet.. madara innrømmer at han var med på å utslette clanen..

 

jeg kan tro på alt det som madara har fortalt, og hva kan han egentlig bruke sasuke til som han ikke kunne bruke itachi til? det er åpenbart at han vil bruke sasuke til noe, men jeg tror at det meste av det han sier er sannheten..

Lenke til kommentar

Jo, det henger sammen, er ikke det. Det som ikke henger sammen i denne historien er at lederen i Akutsuki ikke virker ond (sånn "I have a plan to take over the world ond"), men mer bitter osv. Synes han står i litt for godt lys i denne historien, feks vil jeg tro at Uchiha-klanen hadde rettmessige grunner til å utstøte han. Dersom alt om Itachi stemmer (som jeg personlig tror), så er han kvasi-god (han drepte fortsatt Shinsui-fyren for å få MS), og han hatet Madara av grunner vi ikke vet enda.

 

Er noe som mangler i historien, om det er løgner eller detaljer vi ikke har blitt fortalt, er ikke sikkert. Men litt skepsis tror jeg vi burde ha til det han har fortalt før vi har hørt alle sider av saken, selv om det virker for det meste korrekt.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

jeg er ganske sikker på at itachi trodde det var madara som sto bak kyuubi angrepet.. noe som madara sa var et naturlig angrep, men det er jeg enig i at kanskje er en løgn.. og ifølge historien til madara ble han vel ikke direkte utstøtt? han gikk av egen fri vilje og ble bitter over at han ikke fikk støtte av clanen, noe som førte til at han ble med på å utslette den.. men du har rett i at det kan ligge mer under det enn bare det...

Lenke til kommentar

yea;)

 

 

Back to the chapter;

 

Helt grei chapter. CS'n til Sasuke er complete gone, er vel derfor itachi presset sasuke tuiep hjørne for å "heale"(få vekk CS og ORO). Litt repetasjon

 

 

Anyway.. Sasuke må nå ta et stooort valg. "Don't follow in your brother's footsteps", eller madara!

 

 

Or just fuck everyone and hide from NARUTOVERSE

Endret av laffe
Lenke til kommentar
yea;)

 

 

Back to the chapter;

 

Helt grei chapter. CS'n til Sasuke er complete gone, er vel derfor itachi presset sasuke tuiep hjørne for å "heale"(få vekk CS og ORO). Litt repetasjon

 

 

Anyway.. Sasuke må nå ta et stooort valg. "Don't follow in your brother's footsteps", eller madara!

 

 

Or just fuck everyone and hide from NARUTOVERSE

CS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...